تاریخ انتشار: 1398/11/30 12:36
کد خبر: 70339

عملکرد سپاهان بهتر از سایر نماینده ها در لیگ قهرمانان

پس از اتمام هفته دوم دور رفت لیگ قهرمانان آسیا، جمع امتیازات ۳ نماینده ایران به امتیاز سپاهان نمی رسد.
عملکرد سپاهان بهتر از سایر نماینده ها در لیگ قهرمانان

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را می توان هفته ناکامی تیم های ایرانی نامگذاری کرد، چرا که چهار نمایندگان ایران هیچ پیروزی کسب نکردند و با ۳ شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

استقلال با نتیجه ۲ بر یک مغلوب الاهلی عربستان شد و با یک امتیاز در انتهای گروه A قرار گرفت. شهر خودرو هم مقابل پاختاکور ۳ بر صفر شکست خورد تا بدون امتیاز قعر نشین گروه B باشد. شهر خودرود در هفته نخست در برابر تیم الهلال دو بر صفر شکست خورده بود و در دو بازی انجام داده موفق نشده گلی به ثمر برساند. در گروه C پرسپولیس با شارجه امارات به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد تا با همین تک امتیاز تیم چهارم گروه خود باشد و در نهایت سپاهان هم مقابل السد ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در رده سوم گروه D ایستاد.

اما در بین تیم های ایرانی، هم چنان سپاهان عملکرد بهتری داشته چرا که تنها تیمی از ایران بوده که در طول این دو هفته توانسته به پیروزی برسد. تفاضل گل مثبت دارد. در گروه خود تیم سوم بشمار می رود و حتی جمع امتیازات ۳ نماینده دیگر ایران به امتیاز آنها نمی رسد. شاگردان قلعه نویی علیرغم شکست مقابل شاگردان ژاوی شرایط مناسبی در گروه خود دارند و اختلاف یک امتیازی آن ها با تیم اول و دوم گروه می تواند آن ها را همچنان مدعی صعود به مرحله یک هشتم نهایی نگه دارد. ضمن اینکه نمایندگان ایران هم چنان ۴ مسابقه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارند و می توانند جزو تیم های صعود کننده به مرحله بعد باشند اما در این بین سپاهان شرایط بهتری نسبت به سایرین دارد. سخت ترین شرایط را هم برای صعود تیم شهر خودرو دارد که هر دو بازی خود را با شکست پشت سر گذاشته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7zzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به جدول رده‎بندی پرسپولیس و سپاهان پس از پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا