تاریخ انتشار: 1398/12/03 13:14
لیگ برتر انگلیس؛
کد خبر: 70037

کینگ پاور درانتظار جدال احساس برانگیز،راجرز-گواردیولا/تثبیت یا تهدید رده دومی؟

تیم های لسترسیتی و منچسترسیتی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.
کینگ پاور درانتظار جدال احساس برانگیز،راجرز-گواردیولا/تثبیت یا تهدید رده دومی؟

شنبه ازساعت ۲۱ ورزشگاه کینگ پاور،شاهد جدال جذاب و دیدنی شاگردان برندن راجرز درقالب لسترسیتی که برای رسیدن به رده دوم جدول به کسب هر سه امتیاز این دیدار شدیدا نیاز دارند؛ به مصاف شاگردان گواردیولایی می روند که برای تثبیت رده دومی خود به پیروزی در این بازی چشم دوخته اند،هرچند نتیجه تساوی برای حفظ فاصله امتیازی آنها با روباه ها نیز، ایده آل بنظر می رسد.

این دیدار یکی از بازی های جذاب ،تماشایی و سرعتی این هفته ی لیگ برتر جزیره محسوب میشود.

زیرا هردو مربی فوتبالی تهاجمی به نمایش می گذارند که سرعت از جانب لسترسیتی بیشتر به چشم می خورد تا سیتی.

سیتی زن ها ۷۰ ساعت پیش، یک بازی سنگین و عقب افتاده ای را مقابل وستهم انجام دادند و از نظر آمادگی جسمانی به مراتب نسبت به روباه ها شرایط سخت تری دارند.

دوندگی،پرس،بازی درگیرانه و فیزیکی درمیانه زمین ،اولویت هردو مربی حداقل در ابتدای نیمه اول خواهد بود.

هردوتیم از بازیکنان دونده و خلاق درمیانه زمین بهره مند هستند. همین مورد باعث میشود که این بازی را ،حلاوت دگری است.مدیسون،اندیدی،حمزه چودری،تیلمانس در میانه زمین تیم لستر، گوندوغان،رودری، دی بروین و سیلوا ها(برناردو-دایوید) از سویی دیگر در خط میانی سیتی زن ها سبب میشود که نبض بازی درمیانه زمین بزند.درخط حمله دو تیم نیز بازیکنان تاثیرگذاری چون:آگوئرو،رحیم استرلینگ و ریاض محرز در من سیتی و  از سویی دیگر ،جیمی واردی، دمارای گری،ایهیناچو،آیوزه پرز در تیم لستر سیتی بازی می کنند که هر کدام می توانند هرخط دفاعی را به چالش بکشند و گلزنی کنند.بنابراین خطوط دفاعی هردوتیم شب سخت و دشواری را درپیش دارند.

این دیدار حساس ،یک بازی پرفشاری خواهد بود‌،که شروع مجددها بعنوان لحظه چهارم بازی، می تواند نقش تعیین کننده ای درنتیجه بازی داشته باشد.

البته هر دو مربی این دیدار، مربیانی باهوش و خلاقند که بخوبی به جزئیات دربازی، اهمیت ویژه و خاصی قائلند.

اگر پپ بخواهد لستر را از جلو پرس کند،باید درانتظار ضدحملات ویران کننده روباه ها باشد،زیرا قدرت انتقال تیم راجرز بسیار بالاست.در چنین سرعت انتقالی ،پاس های دقیق مدیسون و سرعت ویرانگر واردی و اضافه شدن سریع اندیدی، تیلماس و حتی بن چیلول ار سمت چپ، می تواند دروازه سیتی را بشدت تهدید کند،که قطعا پپ به چنین برنامه ای اشراف کامل دارد.

پس این احتمال وجود دارد که پپ خط پرس خود را کمی عقب تر شروع  کند تا دچار چنین برنامه ای نشود.

این دیدار را می توان جنگ تاکتیکی پپ و راجرز نامگذاری کرد.

هرتیمی دراین دیدار از تمرکز بالایی برخوردار باشد و کمتر اشتباه کند و بویژه از کمترین اشتباه حریف،بهترین استفاده را ببرد،می تواند برنده از زمین خارج شود.

امین یزدانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m58e5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت سوال برانگیز ریاض محرز در تمرینات لستر