تاریخ انتشار: 1398/12/17 11:07
کد خبر: 68445

فوتبالیست‌ها هم انسان هستند؛گاهی واکنش انسانی نشان خواهند داد.!

دیوید ژینولا اسطوره فرانسوی باشگاه تاتنهام می‌گوید واکنش اریک دایر بازیکن این تیم در ورود به سکوها و درگیری با تماشاچیان، یک واکنش طبیعی انسانی بوده که ممکن است از هر کسی سر بزند.
فوتبالیست‌ها هم انسان هستند؛گاهی واکنش انسانی نشان خواهند داد.!

درحالیکه اریک دایر بازیکن تاتنهام به دلیل اینکه بعد از پایان بازی اخیر این تیم مقابل نوریچ و شکست تاتنهامی‌ها در این بازی، وارد سکوهای ورزشگاه شده و با تماشاچیان درگیر شد، حالا منتظر است تا از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس با جریمه و مجازات روبرو شود، دیوید ژینولا اسطوره  فرانسوی تاتنهام به دفاع از او برخاست.

بعد از شکست تاتنهام مقابل نوریچ در بازی دو تیم که روز چهارشنبه برگزار شد اریک دایر وارد سکوهای ورزشگاه شده و با هواداری که گفته می‌شود به برادرش توهین کرده بود درگیر شد. اتحادیه فوتبال انگلیس و باشگاه تاتنهام گفته‌اند در حال بررسی این حادثه هستند. اما دیوید ژینولا که در زمان حضور در باشگاه تاتنهام گاهی با آزار و اذیت سکوهای روبرو بوده می‌گوید درک می‌کند که یک فوتبالیست بخواهد با آزار و اذیت سکوها مقابله کند چرا که فوتبالیست‌ها هم در واقع انسان هستند و گاهی واکنش انسانی نشان خواهند داد.

ژینولا در این باره گفت:" گاهی که این اتفاق‌ها می‌افتد شما بعد از ماجرا فکر می‌کنید و به خودتان می‌گویید نباید این کار را می‌کردم. مثلا به اریک کانتونا نگاه کنید. او بعدها پشیمان شده بود. ولی وقتی تحت فشار هستید از نظر روانی کنترل کردن احساسات سخت می‌شود".

اسطوره فرانسوی تاتنهام در ادامه گفت:" ما همه انسان هستیم. و البته فوتبالیست هم هستیم و باید رفتارمان را کنترل کنیم. ما باید سعی کنیم درست رفتار کنیم، درست صحبت کنیم و همیشه به حرکات‌مان دقت داشته باشیم. ولی ما هم انسان هستیم و گاهی از حالت نرمال خارج شده و کارهایی می‌کنیم که به نظر من واکنش انسانی است و ممکن است از هر کسی سر بزند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkdrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژینولا: 8 دقیقه مرده بودم! به اورژانس زنگ زده بودند و آنها گفتند "او مرده!