تاریخ انتشار: 1399/01/11 21:32
جلسه اضطراری در روز پنجشنبه؛
کد خبر: 66503

لیگ قهرمانان اروپا لغو می‌شود؟

یوفا نمایندگان 55 فدراسیون خود را برای جلسه به صورت ویدئوکنفرانس در روز پنجشنبه برای تصمیم گیری در مورد آینده تورنمنت ها و شرایط لیگ ها با توجه به شیوع ویروس کرونا دعوت کرده است.
لیگ قهرمانان اروپا لغو می‌شود؟

تا کنون شروع لیگ های اروپایی چندین بار به تعویق افتاده است و همچنان مشخص نیست که بازیها با توجه به شیوع کرونا چه زمانی از سر گرفته می شوند. الکساندر چفرین رییس یوفا چند روز پیش با نشریه ایتالیایی لارپابلیکا صحبت کرده بود و هیچ احتمالی را رد نکرده بود و حتی گفته بود که در بدترین حالت احتمال دارد که فصل نادیده گرفته می شود. در حال حاضر بازیهای ملی حداقل تا خرداد به تعویق افتاده اند و چهار بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و تعداد قابل توجهی از بازیهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا هنوز برگزار نشده اند.

بیانیه رسمی یوفا بدین شرح است: کنفدراسیون فوتبال اروپا از تمامی نمایندگان 55 فدراسیون فوتبال در اروپا برای جلسه روز پنجشنبه 14 فروردین به صورت ویدئوکنفرانس دعوت کرده  است تا در مورد شرای فعلی پیرامون اتفاقات رخ داده نسبت به دو هفته پیش و گزینه هایی که در مورد برنامه ریزی دوباره مسابقات وجود دارد، تصمیم گیری شود. در این جلسه در مورد همه تورنمنت های باشگاهی و ملی تصمیم گیری خواهد شد.

 در حال حاضر به نظر می رسد که گزینه لغو مسابقات اروپایی همچون لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا در این فصل روی میز است و هیچ بعید نیست که بازیهای امسال کلا نادیده گرفته شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486k7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان- گواردیولا؛ نبرد جذاب تاکتیک های متخصص و فیلسوف در سانتیاگوبرنابئو
رئال مادرید- منچستر سیتی