تاریخ انتشار: 1399/02/05 13:13
کد خبر: 64486

رحمتی: سعادتمند به تنهایی نمی‌تواند در استقلال مفید باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران قبلی استقلال رابطه خوبی با وزارت ورزش نداشتند، حتی همین چند سال اخیر مدیران استقلال با وزارت ورزش مشکل هم داشتند، اما سعادتمند از بدنه وزارت ورزش است.
رحمتی: سعادتمند به تنهایی نمی‌تواند در استقلال مفید باشد

کیانوش رحمتی در خصوص شرایط این روز‌های استقلال و مدیریت این باشگاه اظهار داشت: از زمانی که سعادتمند به استقلال آمده توانسته نظم را تا حدودی به این باشگاه برگرداند، البته هنوز باشگاه هیئت‌مدیره ندارد، اما امیدوارم به زودی هیئت مدیره هم تشکیل شود، در نهایت من روند استقلال پس از آمدن سعادتمند را مثبت می‌بینم.

وی ادامه داد: سال ۸۸ که به استقلال آمدم شاهد مدیر‌ان زیادی بودم که رابطه خوبی با وزارت ورزش نداشتند، حتی همین چند سال اخیر مدیران استقلال با وزارت ورزش مشکل هم داشتند، اما سعادتمند از بدنه وزارت ورزش است و ارتباط خوبی با وزارت دارد و این می‌تواند نکته مثبت مدیریت او در استقلال باشد.

رحمتی درباره اینکه هنوز اعضای هیئت مدیره استقلال مشخص نشده‌اند گفت: این مسئله یکی از معضلات فعلی استقلال است، یک باشگاه حرفه‌ای باید هیئت مدیره قدرتمند داشته باشد و به نظر من اعضای هیئت مدیره استقلال باید تک شغله باشند تا تمرکز خود را فقط برای استقلال بگذارند، گاهی شاهد بودیم اعضای هیئت مدیره شاغل در ارگان‌های دیگری هم بودند و استقلال در اولویت بعدی قرار داشت که این رویکرد هیچ وقت به نفع استقلال نخواهد بود.

هافبک سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من سعادتمند به تنهایی نمی‌تواند در استقلال مفید باشد، قطعا نیاز به مشاوران ورزشی دارد، کسانی که از جنس فوتبال باشند و در مرحله آخر باید مورد حمایت بازیکنان و پیشکسوتان استقلال باشد تا بتواند قول‌هایی که داده را عملی کند و استقلال را به روز‌های خوب گذشته بازگرداند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqyvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وریا، روزبه و حسینی به دیدار سعادتمند می روند /پای فرشید در میان است