تاریخ انتشار: 1399/02/05 13:23
کد خبر: 64484

کریستیانو رونالدو هفته آینده به تورین برمی‌گردد

روزنامه اوجوگو می‌گوید کریستیانو رونالدو که هفته آینده به ایتالیا برخواهد گشت ممکن است در این کشور در قرنطینه قرار نگیرد.
کریستیانو رونالدو هفته آینده به تورین برمی‌گردد

 روزنامه پرتغالی اوجوگو می‌گوید باشگاه یوونتوس قصد دارد در زمان بازگشت کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره‌های خارجی این تیم به ایتالیا، از همه بازیکنانش تست کرونا بگیرد تا به این ترتیب آنها دیگر مجبور به طی کردن دوران قرنطینه که برای همه مسافران خارجی به این کشور الزامی است، نباشند.

 

 

بر اساس گزارشها رونالدو قرار است هفته آینده از زادگاهش مادیرا، به تورین بازگردد. او بعد از آن تورین را ترک کرد که باشگاه یوونوس در اوایل شیوع کرونا اعلام کرد سه بازیکنش دانیله روگانی، بلیز ماتوئیدی و پائولو دیبالا به کرونا مبتلا شده‌اند. او در این مدت به همراه خانواده‌اش در مادیرای پرتغال در قرنطینه به سر برده.

 

اوجوگو می‌گوید انتظار می‌رود رونالدو آخر هفته آینده به ایتالیا برگردد. بر اساس قوانین فعلی هر خارجی که وارد ایتالیا می‌شود باید به مدت 14 روز در قرنطینه قرار بگیرد ولی اوجوگو می‌گوید باشگاه یوونتوس برای دور زدن این قانون قصد دارد از همه بازیکنانش دو تست کرونا بگیرد تا نشان دهد که آنها به کرونا مبتلا نیستند و می‌توانند به تیم ملحق شوند.

 

 

در صورت منفی بودن پاسخ این دو تست، رونالدو و همبازی‌هایش می‌توانند با پشت سر گذاشتن قرنطینه‌ای دو سه روزه، تمرینهای خود را از سر بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrxqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویرخانه‌های لاکچری ستارگان فوتبال دنیا