تاریخ انتشار: 1399/04/31 16:39
کد خبر: 58693

حق‌شانس: داوری‌ها به‌سود مس است؟ ما توجهی به این موضوع نداریم/ در کرمان باید امتیاز بگیریم

سهیل حق‌شانس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت امیدوار است که تیمش در بازی با مس کرمان امتیاز بگیرد.
حق‌شانس: داوری‌ها به‌سود مس است؟ ما توجهی به این موضوع نداریم/ در کرمان باید امتیاز بگیریم

به گزارش فرتاک ورزشی، سپیدرود بعد از شکست دادن داماش گیلان، حالا برای باز با مس کرمان انگیزه بالایی دارد و امتیاز گرفتن در این بازی می‌تواند امیدهای این تیم ریشه‌دار را برای ماندن در لیگ دسته اول بیشتر کند.

سهیل حق‌شناس سرمربی سپیدرود در گفت‌وگو با فرتاک ورزش در خصوص وضعیت این تیم بعد از برد در دربی گیلان می‌گوید: ما سه امتیاز مهم در این بازی گرفتیم ولی مسئله مهمتر این است که سپیدرود همچنان وضعیت خطرناکی در جدول دارد. ما چهار بازی سرنوشت‌ساز دیگر داریم که هر کدام از آنها حکم فینال را دارند.

 

حق‌شانس در ارتباط با دیدار بعدی تیمش برابر مس کرمان و اینکه برخی از رقیبان مس در بازی‌های گذشته به ای موضوع اعتراض کردند که داوری‌ها به سود این تیم است، تاکید می‌کند: ما توجهی به این موضوع نداریم و نمی‌توانیم قضاوت خاصی داشته باشیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و از حالا نمی‌توانیم در خصوص مسئله‌ای که برای خودمان اتفاق نیفتاده صحبت کنیم. بحث داوری و مسائلی شبیه به این از دست ما خارج است، ما باید تیم را آماده کنیم و بدانیم که چگونه باید برابر مس بازی کنیم. اینطور هم نیست که چون با تیم دوم جدول بازی داریم، از حالا شکست خورده‌ایم. ما به سختی تلاش می‌کنیم و باید در کرمان امتیاز بگیریم، هر چند که می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم.

 

سرمربی سپیدرود در خصوص شانس ماندن این تیم در لیگ دسته اول می‌گوید: کار سختی داریم ولی با تمام وجود می‌جنگیم تا به هدفمان برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xklzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ آقای گلی به اوج خود رسید / جدول گلزنان لیگ دسته یک
اختصاصی؛