تاریخ انتشار: 1400/04/11 23:54
کد خبر: 37051

پیشکسوت استقلال: ۵ سال است که ضربه می‌خوریم و کسی به داد تیم نمی‌رسد/ یک نفر برای حل اختلافات بزرگتری کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم ۵ سال است ضربه می‌خورد و هیچ‌کس به داد آبی‌ها نمی‌رسد.
پیشکسوت استقلال: ۵ سال است که ضربه می‌خوریم و کسی به داد تیم نمی‌رسد/ یک نفر برای حل اختلافات بزرگتری کند

ایمان عالمی درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: به خاطر حساسیت‌های امتیازی، بازی بسته‌ای از هر دو تیم دیدیم. در نیمه دوم برای استقلال ناداوری اتفاق افتاد و نتیجه می‌توانست برای استقلال باشد. صحنه‌ای که آفساید نبود و متأسفانه تصمیم داور باعث شد استقلال از سه امتیاز حیاتی محروم شود. 

وی در مورد اظهارات فرهاد مجیدی پس از این بازی تصریح کرد: هر چقدر اختلافات بیشتر شود، دودش به چشم هواداران استقلال خواهد رفت. در هیچ جای دنیا نمی‌بینید مدیرعامل و سرمربی یک تیم با هم در بیفتند و هر کسی در شرایط خودش تصمیم بگیرد. با این وضعیت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. باید یک بزرگ‌تر بیاید و مشکلات را حل کند. وزارت ورزش و جوانان که نگاهی به استقلال ندارد، اما حداقل در این جور مواقع بزرگی کند. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از وزارت ورزش یادآور شد: اگر استقلال زیر نظر وزارت ورزش است، باید هر چه زودتر مشکلات این باشگاه را حل کند و تصمیمان درستی بگیرد، نه اینکه نگاه ویژه‌ای به تیم دیگری داشته باشد. اگر شرایط یکسان بود، مطمئن باشید خیلی از وضعیت‌ها امروز فرق می‌کرد. استقلال 5 سال است ضربه می‌خورد و کسی هم نیست به داد این تیم برسد. امیدوارم در دولت آینده به مشکلات استقلال رسیدگی کنند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qdak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشکسوت استقلال:  امیدارم پرسپولیس بتواند به مراحل بالاتر صعود کند