تاریخ انتشار: 1400/10/17 22:48
کد خبر: 27508

هتریک شهرداری نوشهر در باخت / وضعیت قرمز برای محسن بنگر

باشگاه شهرداری نوشهر با هدایت محسن بنگر بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.
هتریک شهرداری نوشهر در باخت / وضعیت قرمز برای محسن بنگر

در شرایطی که اکثر شهرداری های کشور به دلیل مشکلات مالی از تیمداری در ورزش منصرف شدند، شهرداری نوشهر حمایت خوبی از فوتبال نوشهر و استان مازندران انجام داده است.

نوشهری ها فصل گذشته با محسن بنگر از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم صعود کردند تا در کنار شهدای بابلسر نماینده استان مازندران در این لیگ باشند.

حال برخلاف فصل گذشته این باشگاه شمالی با محسن بنگر نتایج خوبی کسب نکرده و در حال حاضر در رده دوازدهم جدول چهارده تیمی گروه ب قرار دارد.

آبی پوشان نوشهری ساعاتی قبل در خانه و در برابر خلیج فارس دوازدهم جدولی تن به شکست دادند تا شهرداریچی ها طی سه هفته گذشته در برابر تیم های نود ارومیه، شاهین بندرعامری و خلیج فارس ماهشهر طعم شکست را چشیده باشند.

پس از کسب این نتایج محسن بنگر و همکارانش در باشگاه شهرداری نوشهر هرچه سریع تر باید فکری به حال این وضعیت نتیجه گیری تیم خود کنند در غیر این صورت بنگر به در خروجی باشگاه نزدیک خواهد شد.

البته باید دید پس از سه شکست متوالی مدیران شهرداری چه تصمیمی درخصوص سرمربی جوان خود خواهند گرفت، آیا شهرداری با بنگر به آرامش می‌رسد یا مدیران باشگاه شهرداری خط قرمزی بر روی نام بازیکن سابق پرسپولیس می‌کشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekrba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنگر: فولاد خوب بازی کرد اما ما به خودمان باختیم