تاریخ انتشار: 1401/01/13 21:57
کد خبر: 23873

کونته: حس من مانند احساس همه مردم ایتالیا بود

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، غیبت ایتالیا در جام جهانی را اتفاقی ناامید کننده تلقی کرد.
کونته: حس من مانند احساس همه مردم ایتالیا بود

آتزوری برای دومین دوره پیاپی از رسیدن به جام جهانی باز ماند. آنها که در دوره قبلی کار را به سوئد واگذار کرده بودند، این بار در نیمه نهایی پلی‌آف برابر مقدونیه شمالی شکست خوردند تا جام جهانی قطر بدون حضور یکی از پر افتخارترین تیم‌های این تورنمنت برگزار شود.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، درباره این اتفاق تلخ گفت: "احساس من مثل کل کشور بود. واقعا حس من خیلی بد بود، چون برای دومین بار متوالی شکست خوردن و شرکت نکردن در مهم ترین تورنمنت فوتبال برای ما بسیار بسیار سخت است و ناامیدی بزرگی بود. همچنین یک شگفتی بود زیرا قهرمان شدن در اروپا در تابستان امسال و از دست دادن جام جهانی بعدی کمی عجیب است. اما این اتفاق افتاد و در این لحظه ناامیدی بزرگی در ایتالیا وجود دارد."

کونته در ادامه گفت: "کل کشور بسیار ناراحت است زیرا ما یک تورنمنت مهم را از دست دادیم. فوتبال در ایتالیا برای ما همه چیز است.  ما با فوتبال زندگی می کنیم و با فوتبال نفس می کشیم و به همین دلیل از دست دادن شانس بازی در جام جهانی یک ناامیدی بزرگ بود، اما به خوبی می دانیم که فوتبال بسیار عجیب است.

در تابستان شما جشن می گیرید و برنده می شوید و سپس اکنون باید سعی کنید دوباره بسازید و دوباره شروع کنید. صادقانه بگویم من فکر می کنم که خوب است  که این پروژه با سرمربی، روبرتو مانچینی ادامه پیدا کند زیرا به نظر من او کار خوبی انجام می دهد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e757

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته از مربیگری تاتنهام استعفا داد؟