تاریخ انتشار: 1401/01/24 23:51
کد خبر: 23355

دو هدف بزرگ دیبالا پیش از جدایی از یوونتوس

پائولو دیبالا دو هدف مهم در واپسین روزهای حضور خود در ترکیب یوونتوس پیش رو دارد.
دو هدف بزرگ دیبالا پیش از جدایی از یوونتوس

در پایان ماه ژوئن و زمانی که قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس به اتمام برسد، این ستاره 28 ساله و آرژانتینی به دوران هفت ساله حضور خود در ترکیب این تیم پایان خواهد داد. باشگاه یوونتوس ماه گذشته رسما اعلام کرد که قرارداد پائولو دیبالا تمدید نخواهد شد و این ستاره خلاق در پایان فصل تورین را ترک می‌کند. در حقیقت طرفین در مورد دستمزد به توافق نرسیدند و یوونتوس حاضر به افزایش قابل توجه این رقم و پرداخت عدد مورد نظر دیبالا نشد.

حالا پائولو دیبالا امیدوار است سیزدهمین عنوان قهرمانی خود را در این فصل با یوونتوس قبل از جدایی از این باشگاه به‌دست آورده و در اوج دوران حضور در تورین را به اتمام برساند. شماره 10 بیانکونری در هفت سال گذشته فاتح پنج اسکودتو، سه سوپرکاپ و چهار کوپا ایتالیا با لباس یوونتوس شده و امیدوار است رویای دشوار فتح ششمین اسکودتو در پایان فصل جاری محقق شود. 

دیبالا همچنین قصد دارد رکورد گلزنی روبرتو باجو، اسطوره محبوب و ایتالیایی در لباس یوونتوس را نیز پشت سر بگذارد. این بازیکن آرژانتینی در 285 مسابقه 113 گل برای بیانکونری به ثمر رسانده و این آمار او را در رده دهم جدول بهترین گلزنان تاریخ یوونتوس قرار داده است. حالا پائولو دیبالا تنها دو گل با باجو که در 200 بازی 115 بار برای یووه موفق به گلزنی شده فاصله دارد و هفته‌های پیش رو می‌تواند از این حیث برای او سرنوشت‌ساز باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx8lj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران یووه کوتاه نمی‌آیند؛ دیبالا در آستانه جدایی