تاریخ انتشار: 1401/07/11 20:27
کد خبر: 15736

پشت پرده از دست رفتن صندلی دو مدیرعامل استقلال

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید قطعی برق قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور عامل اصلی تغییر در ورزشگاه آزادی بوده است.
پشت پرده از دست رفتن صندلی دو مدیرعامل استقلال

صبح امروز انتشار خبر برکناری احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال از مدیریت ورزشگاه آزادی و سپس جدایی امیرحسین فتحی دیگر مدیرعامل گذشته آبی ها از مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب حواشی زیادی را ایجاد کرد.

کنار رفتن دو مدیرعامل سابق استقلال از جایگاه کنونی خود توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی باعث شد تا با عاصم یوسفی مدیرعامل این شرکت ارتباط بگیریم و درباره این تغییرات به گفت و گو بنشینیم.

یوسفی درباره تغییرات ایجاد شده در دو مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب بیان کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان دغدغه ای جز خدمت رسانی به جامعه ورزش، هواداران و مردم ندارد، در همین راستا لازم است خدمت رسانی به مردم عزیزمان در همه زمینه ها با وسواس خاصی و در خور و شان آنها به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

او با اشاره به قطعی برق ورزشگاه ازادی در دیدار پرسپولیس و تراکتور و تاخیر چند دقیقه ای در شروع مسابقه گفت: با توجه به اتفاقاتی که روز گذشته پیش از بازی دو تیم فوتبال تراکتور سازی و پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر افتاد و مشکل در سیستم روشنایی و برق باعث شد رقابت با نیم ساعت تاخیر برگزار شود، احتمال اینکه در این قضیه سهل انگاری و سوءمدیریت شکل گرفته باشد وجود داشت و در همین راستا لازم بود با مسببان احتمالی این اتفاق برخورد شود چرا که این موضوع یک مشکل مدیریتی بود و طبیعی است که باید پیش از شروع بازی طبق پروتکل های معمول تست ها و مانورهایی انجام می شد که ظاهراً این اتفاق صورت نگرفته بود. در اولین اقدام جمع بندی و برآیند این بود که تغییرات مدیریتی در این مجموعه شکل گیرد که البته جا دارد از زحمات جناب آقای مددی در زمان تصدی شان در مجموعه ورزشی آزادی قدردانی کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره تغییر مدیریت در مجموعه انقلاب هم گفت: به علت پایان ماموریت آقای فتحی و عدم تمدید ماموریت ایشان از سوی شهرداری تهران ناچار به خاتمه همکاری با ایشان شدیم. از زحمات ایشان هم در طول تصدی شان در مجموعه ورزشی انقلاب تشکر و قدردانی می کنیم.

یوسفی در پاسخ به این سوال که برکناری دو مدیر استقلالی از دو مجموعه ورزشی بزرگ پایتخت می تواند حاشیه ساز باشد، تایکد کرد: در این موضوع اصلاً بحث استقلال و یا هر تیم باشگاهی دیگر مطرح نیست. همانطور که عنوان کردم در مورد مجموعه ورزشی آزادی بر اساس اتفاقاتی که رخ داد و تذکراتی که ارائه شده بود و تا حدی هم مربوط به مسائل روز گذشته بود خاتمه همکاری انجام شد و این تصمیم تغییر مدیریتی ربطی به مسائل استقلال و … ندارد. در خصوص ورزشگاه انقلاب نیز اتمام مدت ماموریت آقای فتحی منجر به پایان همکاری شد.

یوسفی در خصوص اینکه آیا برنامه های دیگری برای تغییرات مد نظر دارد یا نه گفت: طبیعی است که برنامه ای از پیش تعیین شده برای تغییرات مدیریتی وجود ندارد مگر اینکه بر حسب شرایط اتفاقاتی رخ دهد که بر اساس وظایفی که در پاسخگویی به مردم و هواداران در زمینه های مختلف داریم نباید کوتاهی کنیم. به هرحال ما یک سری چارچوب هایی را داریم و به هیچ عنوان نمی پذیریم و اجازه نمی دهیم اشتباهات تکرار شود. زمان، انرژی و خواسته های مردم ارزشمند است و خدمت رسانی بی نقص به هواداران ورزشی و مردم وظیفه ماست و در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

وی افزود: ما باید نسبت به آنها پاسخگو باشیم و اگر اقدامی در هر بخش خرد یا کلان مدیریتی انجام شود که نتواند این منافع و رضایت ملی را تامین کند قطعا با آن برخورد می شود و تغییرات هم غیر قابل اجتناب است چرا که در راه تلاش برای خدمت رسانی شایسته به جامعه ورزش و هواداران مصمم و جدی هستیم. امیدواریم همه با اتحاد و همدلی در چارچوب ترسیم شده و چشم انداز برنامه ریزی شده برای رشد و توسعه ورزش کشور قدم برداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5ylk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نشست خبری سرمربی استقلال برگزار نمی‌شود