تاریخ انتشار: 1401/07/30 23:01
کد خبر: 14913

اختصاصی/ تراکتور نیمه دوم خطرناک ترین تیم لیگ! / قربان بردیف نیمه مربیان را ۱۰ نفره هم نمی بازد

تراکتور قربان بردیف نیمه مربیان را نمی بازد، حتی اگر ده نفره شود!
اختصاصی/ تراکتور نیمه دوم خطرناک ترین تیم لیگ! / قربان بردیف نیمه مربیان را ۱۰ نفره هم نمی بازد

سپاهان در هفته نهم لیگ برتر میزبان تراکتور سازی بود که توانست با نتیجه پر گل چهار بر دو به برتری برسد. شاگردان قربان بردیف درحالی شکست سنگین را متحمل شدند که دقیقه ۲۱ مسابقه دروازه‌بان خود ( محمد رضا اخباری ) را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست دادند و با یک یار کمتر  بازی کردند.

در این بازی سنگین تیم قربان بردیف به رغم ده نفره شدن و گل دوم را نیز پذیرفتن هیچ وقت نشان از تیم شکست خورده ظاهر نشد و حتی توانست در زمین سپاهان دو بار هم دروازه حریف را باز کند.

با این حال به بهانه همین مسابقه و شکست تراکتور، نتایج تیم بردیف را بررسی کردیم که قربان بردیف نشان می دهد به هیچ عنوان نیمه مربیان را نمی بازد و حتی ده نفره هم شود شکست نمی خورد. نتایج هفته اول تا نهم تراکتور چنین نتایجی به دست آمده است.

تیم او در هفته نخست دو بر یک مقابل‌ گل گهر شکست خورد که نیمه اول یک بر صفر عقب افتاد، ولی نیمه دوم توانست به تساوی یک بر یک برسد. بازی هفته دوم برابر ذوب‌آهن، نیمه اول یک گل از ذوب‌آهن پذیرفت اما نیمه دوم توانست نتیجه را به تساوی بکشاند.

در دیدار هفته سوم با فولاد خوزستان، نیمه اول با دو گل عقب افتاد ولی نیمه دوم توانست دو گل به ثمر رساند تا برنده نیمه مربیان باشد. 

در مسابقه هفته چهارم شاگردان بردیف برابر هوادار به تساوی بدون گل رضایت دادند. در هفته پنجم تراکتور با دو گل آلومینیوم اراک را شکست داد و در هفته ششم نیز تیم بردیف نیمه دوم را یک بر صفر مقابل نفت آبادان از آن خود کرد. هفته‌ هفتم‌ نیز همین نتیجه مقابل پرسپولیس به دست آمد و باز هم نیمه دوم شاگردان بردیف به برتری رسیدند.

در هفته هشتم مس رفسنجان مقابل تراکتور به برتری رسید ولی با اینکه تیم بردیف در دقیقه ۵۱ اخراجی‌ داد اما نیمه دوم را شکست نخورد و با همان‌ گل دقیقه ۱۴ بازنده شد. جالب اینجاست؛ هفته نهم نیز همین اتفاق رخ داد و تراکتور ده نفره نیمه دوم را به سپاهان نباخت که هیچ؛ به پیروزی دو بر یک هم رسید. حال نتایج به دست آمده به این نتیجه می رسیم هر تیمی که می خواهد مقابل تراکتور بردیف به نتیجه برسد باید همان نیمه اول کارش را تمام کند، چون نیمه مربیان فقط از آن مربی خارجی تی تی هاست! مربی که نشان داده برای نیمه دوم چه برنامه خوبی دارد و چطور بازی حریفان را آنالیز می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m88wj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی سپاهان 2 - 0 تراکتور + فیلم