تاریخ انتشار: 1401/11/14 17:46
کد خبر: 11066

ارسلان و تجربه بازی شماره 100 با لباس استقلال

ارسلان مطهری در بازی روز گذشته، برای یکصدمین بار پیراهن استقلال را در تمامی رقابت ها بر تن کرد.
ارسلان و تجربه بازی شماره 100 با لباس استقلال

پیوستن ارسلان مطهری از ذوب آهن به استقلال در نقل و انتقالات زمستانی لیگ نوزدهم، اتفاقی بود که این مهاجم از خیلی وقت پیش به دنبال رخ دادن آن بود. تقریبا همه هواداران فوتبال از علاقه این مهاجم به استقلال خبر داشتند. ضمن اینکه او با خوشحالی نکردن هایش پس از 2 بار گلزنی به آبی پوشان، موضوع ذکر شده را ثابت کرده بود.

از تاریخ 5 بهمن 1398 که ارسلان مطهری اولین دیدار خود با لباس استقلال را در دیداری از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و برابر تیم الکویت انجام داد، تا روز گذشته و جدال برابر مس کرمان، او توانست 100 بار پیراهن این تیم را در تمامی رقابت ها بر تن کند.

مطهری در دومین دیدار خود برای استقلال، توانست مقابل الریان بریس کرده و 2 گل به ثمر برساند. او در چهارمین بازی خود برای این تیم نیز و در دربی بزرگ تهران، 2 مرتبه دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد و شروع توفانی در روزهای ابتدایی پیوستن به تیم فرهاد مجیدی داشت.

1797921

به طور کلی، ارسلان در 76 بازی لیگ برتری، 10 مسابقه جام حذفی، یک بازی سوپر جام و 13 دیدار در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان رفته و اینگونه شمار بازی هایش با لباس استقلال را به عدد 100 رساند.

مطهری در این مدت، 26 بار برای استقلال گلزنی کرده که چهار مورد آن برابر پرسپولیس بوده است. او همچنین 8 بار نیز پاس گل داده است. البته جمع دقایق حضور مطهری با لباس استقلال به 5600 دقیقه می رسد که تقریبا معادل 62 دیدار کامل و 90 دقیقه ای است و می توان گفت آمار تأثیرگذاری های او روی تعداد گل های آبی پوشان در این دقایق، قابل قبول است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlob2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت رمضانی و فرصت ویژه برای ارسلان مطهری