تاریخ انتشار: 1401/11/29 20:17
کد خبر: 10455

بازگشت آرسنال به صدر جدول با کامبک مقابل استون ویلا

تیم فوتبال آرسنال با برتری مقابل استون ویلا به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بازگشت.
بازگشت آرسنال به صدر جدول با کامبک مقابل استون ویلا

در نخستین دیدار از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، از ساعت 16 امروز (شنبه) تیم‌های استون ویلا و آرسنال در ورزشگاه ویلاپارک به مصاف هم رفتند که در پایان، این دیدار با برتری 4 بر 2 آرسنال خاتمه یافت.

در این مسابقه اولی واتکینز در دقیقه 5 میزبان را پیش انداخت، اما بوکایو ساکا در دقیقه 16 کار را به تساوی کشاند. فیلیپ کوتینیو در دقیقه 31 گل دوم را برای استون ویلا به ثمر رساند اما این بار اولکساندر زینچنکو بود که در دقیقه 61 گل تساوی توپچی‌ها را وارد دروازه حریف کند. در شرایطی که به نظر می‌رسید این بازی برنده ندارد، اما در دقیقه 3+90 شوت زیبای جورجینیو پس از اصابت با دیرک افقی، به پشت املیانو مارتینز دروازه‌بان آرژانتینی تیم میزبان برخورد کرد و وارد دروازه استون ویلا شد، البته این پایان بازی نبود؛ چرا که گابریل مارتینلی در دقیقه 7+90 گل چهارم آرسنال را زد تا این بازی 4 بر 2 به پایان برسد.

آرسنال که در سه بازی قبلی در لیگ جزیره پیروز نشده بود با این برد 54 امتیازی شد و با 3 امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی و یک بازی معوقه به صدر جدول بازگشت. توپچی‌ها با شکست 3 بر یک مقابل من‌سیتی در دیدار چهارشنبه هفته گذشته، صدر جدول را به حریف خود واگذار کرده بودند.

تیم فوتبال آرسنال انگلیس , لیگ برتر فوتبال انگلیس ,

استون ویلا نیز با این شکست خانگی 28 امتیازی شد و از رده یازدهم جدول رده‌بندی تکان نخورد.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 به وقت تهران 6 بازی برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

برنتفورد - کریستال پالاس

برایتون - فولام

چلسی - ساوتهمپتون

اورتون - لیدزیونایتد

ناتینگهام فارست - منچسترسیتی

ولورهمپتون - بورنموث

در آخرین بازی نیز از ساعت 21 لیورپول میهمان نیوکاسل خواهد بود.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dajm4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام اتحادیه انگلیس| لیورپول در ماراتن پنالتی‌ها چلسی را شکست داد و قهرمان شد