تاریخ انتشار: 1401/12/17 13:51
پاشا شجاع زاده سرمربی مردانپاشا البرز عنوان کرد؛
کد خبر: 9580

با لقب گرگِ کرجی شناخته شده‌ام/به شدت به دنبال قهرمانی هستیم

کم لطفی سرپرست وقت فدراسیون صعود را از تیم ما گرفت!
با لقب گرگِ کرجی شناخته شده‌ام/به شدت به دنبال قهرمانی هستیم

تیم فوتبال مردانپاشا البرز که موفق شد در همان بدو ورودش به مرحله نخستزراهی مرحله نهایی این مسابقات شود با هدایت شجاع پاشازاده جوان فصل گذشته در یکقدمی صعود از رفتن به لیگ دسته دوم بازماند تا رویای مربی جوان بر باد برود ! شجاع در گفتگویی با فرتاک ورزشی ضمن معرفی خودش صحبت های جالبی در خصوص اتفاقات فصل گذشته و شروع فصل جدید تیمش عنوان کرد که در ادامه میخوانیم.

سرپرست وقت فدراسیون حق طبیعی تیم ما را به تیم دیگری دادند

پاشا در ابتدای صحبت هایش عنوان کرد: چندین فصل متوالی با باشگاه مردانپاشا البرز حضور در لیگ دسته سوم را تجربه کردم که موفق شدیم دو فصل عنوان قهرمانی یک فصل عنوان چهارمی و در آخر فصل گذشته بود که متاسفانه با وجود کسب قهرمانی با کم لطفی سرپرست وقت فدراسیون آقای ماجدی و تعدادی از دوستان به صورت خیلی غیر عادی و غیر طبیعی حق تیم بنده را گرفتند و به تیم دیگری هدیه دادند که در حال حاضر در لیگ دسته دوم کشور فعالیت می‌کند!

با افتخار نماینده استان البرز هستم و با لقب گرگِ کرجی شناخته شده‌ام!

شجاع زاده در خصوص مردانپاشا نیز گفت: با افتخار نماینده استان البرز هستم و با لقب گرگِ کرجی شناخته شده ام! که این لقب در اصل به تیم مردانپاشا منتسب است که ما را گرگ های کرجی می‌نامند! شرایط امکاناتی و ساختاری مناسبی را در فصل پیشرو محیا کردیم و واریزی های خوبی داشته ایم و همچنین با کادرفنی خیلی خوبی که جمع کرده ایم که متشکل از ۱۲ عضو اهم از پزشک و ماساژور و ... میباشد که با جمع بندی مناسب نیز سعی کردیم بهترین بازیکنان را در اختیار بگیریم.

خداروشکر تا به الان همه چیز برای مردانپاشا ایده آل بوده است

سرمربی حال حاضر مردانپاشا در خصوص روند آماده سازی این تیم افزود : حدودا ۳ ماهی میشود که تمرینات آماده سازی را پشت سر میگذاریم و بر اساس این لیگ تمرینات را پیش میبریم و خداروشکر تا به الان همه چیز برای مردانپاشا ایده آل بوده است که چندین بازی تدارکاتی را هم نیز برگزار کردیم که از شاخص ترین آنها میتوانم به بازی برابر هوادار بپردازم که در لحظات پایانی برد را با تساوی عوض کردیم.

امیدوارم مسابقات لیگ دسته سوم از این ساختار آماتور خارج بشود!

وی در خصوص شرایط لیگ دسته سوم اظهار داشت : مرحله نخست را به خوبی رصد کردم که متاسفانه خیلی خوب برگزار نشد و امیدوارم این شکل برای مرحله نهایی نباشد و همچنین اتفاقی تکراری در لیگ دسته سوم که هر فصل می افتد و انگار عادی شده است تاخیر در شروع مسابقات که تمام برنامه های پیش فصل تیم ها را دگرگون میکند و این برای لیگی که شکل حرفه‌ایی به خود گرفته الان مناسب نیست و امیدوارم با ورود مسئولین و شخص آقای تاج و نظارت ایشان دیگر شاهد این اتفاق نباشیم و مسابقات لیگ دسته سوم با شخصیت و دیسیپلین بهتری برگزار شود ، زیرا تیم بنده از هزینه شخصی و از جیب اداره میشود و امیدوارم مسابقات لیگ دسته سوم از این ساختار آماتور خارج بشود! تا انگیزه برای افرادی به مانند بنده که در این شرایط اقتصادی با هزینه شخصی تیمداری میکنیم کم نشود.

به دنبال قهرمانی هستیم

او ادامه داد : با کمال احترام به تمامی تیم ها باید بگویم به شدت به دنبال قهرمانی هستیم و تنها برای کسب این عنوان وارد مسابقات خواهیم شد در حالی که میدانم تمام تیم های حاضر برای موفقیت تلاش میکنند و برنامه ریزی کرده اند اما این شخصیت را در فصل پیش رو در گرگ های کرجی میبینم و امیدوار به صعود هستیم.

پاشا شجاع زاده در پایان گفت : در پایان امیدوارم به عنوان تنها نماینده استان البرز در مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم میزبان خوبی برای میهمانان گرامی باشیم و امید دارم که موضوع تکراری ناداوری ها و بی عدالتی ها تمام شود یا به حداقل برسد! از رسانه خوب فرتاک ورزشی هم بابت پوشش اخبار تشکر میکنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9na4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی مرحله نهایی لیگ دسته سوم برگزار شد
با حضور نمایندگان تیم های حاضر و سازمان لیگ؛

اسامی تیم‌های حاضر در مرحله دوم لیگ دسته سوم مشخص شدند
با اعلام سازمان لیگ و کمیته مسابقات؛