تاریخ انتشار: 1402/01/03 14:26
کد خبر: 8816

کاپیتان پیش قدم شد: امباپه دلخوری گریزمان را رفع کرد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، پیش قدم شد تا ناراحتی آنتوان گریزمان از انتخاب نشدن به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه را از بین ببرد.
کاپیتان پیش قدم شد: امباپه دلخوری گریزمان را رفع کرد

خداحافظی هوگو لوریس از تیم ملی فرانسه پس از پایان جام جهانی 2022 قطر باعث شد که دیدیه دشان مجبور به انتخاب کاپیتان جدیدی باشد. 

او مدعی شده بود که قصد دارد مذاکراتی را برای اهدای این بازوبند با بازیکنانش انجام دهد اما در نهایت تصمیم گرفت که امباپه را به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه انتخاب کند، گزینه‌ای که پیش از آن نیز می‌شد انتخابش را حدس زد چون دشان بارها از قدرت رهبری و برقراری ارتباطش تمجید کرده بود. 

اما فیگارو اعلام کرده بود که گریزمان به شدت از این انتخاب ناراحت شده است. این ستاره اتلتیکو مادرید انتظار داشت که دشان او را با توجه به سابقه حضورش در ترکیب فرانسه انتخاب کند و این اتفاق برایش گران تمام شده است. 
 

1774548


با این حال، امروز روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که امباپه خیلی زود برای صحبت با گریزمان پیش قدم شده و تلاش کرده که دلخوری ایجاد شده را به بهترین و سریع‌ترین روش ممکن برطرف کند. 

با توجه به تردیدهایی که در روزهای اخیر از سوی بسیاری از بازیکنان سابق، هواداران تیم ملی فرانسه و خبرنگاران درباره انتخاب این ستاره پاری سن ژرمن به عنوان کاپیتان مطرح شده بود، به نظر می‌رسد که این اقدام امباپه نشان دهنده پختگی رفتار او است و اهمیت بسیاری در تیم ملی این کشور خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvwd4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 جذابیت دو ستاره مشهور فرانسه در فوتوشوت فیفا