تاریخ انتشار: 1402/01/21 00:56
کد خبر: 8054

خبر مهم درباره آینده استقلال و پرسپولیس در آسیا/ سرخابی‌ها حذف شدند؟

در روزهای اخیر به دفعات در مورد حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا صحبت شده است و اینکه مدارک تیم پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان تایید شده است.
خبر مهم درباره آینده استقلال و پرسپولیس در آسیا/ سرخابی‌ها حذف شدند؟

تایید پرسپولیس و حذف استقلال سوژه داغ اینروزهای اهالی فوتبال و رسانه‌ها است و این در حالی است که کمیته صدور مجوز حرفه ای هنوز مدارک باشگاه‌ها را بررسی نکرده است.

اگر تیم‌ها تا ۳۱ مارس بدهی‌های خود را تعیین و تکلیف نکرده باشند، مجوز حرفه ای آنها تایید نخواهد شد و حضور در این بازی‌ها را از دست خواهند داد و این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که کمیته صدور مجوز حرفه ای بطور رسمی آن را اعلام کند. البته باید به این نکته مهم هم اشاره کرد، ۳۱ مارس آخرین فرصت برای رای‌هایی بود که قطعی شده بود. آرایی که هنوز جای اعتراض دارد در این فرصت قرار نمی‌گیرند و باشگاه استقلال هم مدعی شده است که در مورد پرونده استراماچونی هنوز حق اعتراض دارد.

این موضوعی است که باشگاه استقلال در اطلاعیه خود بدان اشاره کرده است و حامد افضلی مدیر بین الملل باشگاه استقلال هم بدان اشاره کرد.

در هر صورت حذف استقلال و تایید مدارک تیم پرسپولیس زمانی قطعی می‌شود که کمیته صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا که توسط آلمانی‌ها اداره می‌شود، در اطلاعیه ای بدان اشاره کند. این خبرها در حالی اعلام می‌شود که هنوز بارگذاری مدارک تیم‌ها به پایان نرسیده است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjlv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برگزاری لیگ قهرمانان آسیا 2022 به صورت متمرکز/تاریخ برگزاری مسابقات اعلام شد+عکس