تاریخ انتشار: 1395/09/17 13:50
کد خبر: 244570

حیف شد دربی اهواز بی‌تماشاگر است/ متخلفان هواداران استقلال نبودند

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: حیف شد که دربی اهواز بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.
حیف شد دربی اهواز بی‌تماشاگر است/ متخلفان هواداران استقلال نبودند
به گزارش فرتاک ورزشی، علی پورکیانی در رابطه با شرایط استقلال خوزستان پیش ار دربی اهواز گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و همه بازیکنان به دور از حاشیه تمریناتشان را دنبال می‌کنند تا کاملا برای دربی اهواز آماده شوند.

 

وی افزود: همه بازیکنان ما برای این بازی آماده هستند و تنها مشکل محرومیت هوادارانمان هستند که در این مسابقه حساس نمی‌توانیم از حضور آنها استفاده کنیم.

 

قائم مقام باشگاه استقلال اهواز تصریح کرد: ما به تصمیم فدراسیون احترام می‌گذاریم و تابع قانون هستیم اما واقعا کسانی که این مشکلات را در بازی برابر پرسپولیس ایجاد کردند هواداران استقلال خوزستان نبودند واقعا حیف است که این دربی در غیاب هواداران برگزار شود.

 

پورکیانی در خصوص مشکلات تیم اهوازی تصریح کرد: مشکلات وجود دارد اما بازیکنان ما واقعا با غیرت هستند و با وجود اینکه هنوز مشکلات مالی چندان برطرف نشده اما همه آنها در زمین فقط به پیروزی فکر می‌کنند.

 

وی در پایان در رابطه با اینکه با توجه به بندی که در قرارداد بازیکنان این تیم آمده بازیکنان می‌توانند در صورت عدم پرداخت ۵۰ درصد از قرارداد قراردادشان را فسخ کنند و با توجه به این موضوع گمانه زنی های زیادی در رابطه با بازیکنان این تیم به وجود آمده خاطرنشان کرد: هنوز فرصت زیادی تا نیم فصل باقی مانده است و امیدوارم با کمک مسئولان استان این مشکلات حل شود. از شما رسانه ها هم می‌خواهم دیگر به این موضوع پرداخته نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywrbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نعمتی‎نژاد: قرار نیست بازیکنان تعیین تکلیف کنند