تاریخ انتشار: 1395/09/23 17:13
کد خبر: 243241

داور بازی پرسپولیس-ذوب آهن مشخص شد/قضاوت پرحاشیه تکرار خواهد شد؟

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن در اصفهان خواهند رفت و امیدوار به حفظ صدرنشینی خود مقابل این تیم که روند خوبی را دنبال می کند، هستند
داور بازی پرسپولیس-ذوب آهن مشخص شد/قضاوت پرحاشیه تکرار خواهد شد؟

به گزارش فرتاک ورزشی،شاگردان مجتبی حسینی موفق شده اند در هفته های اخیر نتایج درخشانی کسب کنند و برپایه آن اکنون به جمع مدعیان نزدیک شده اند. آنها این هفته پذیرای پرسپولیس در فولادشهر خواهند بود و قضاوت این بازی برعهده محسن ترکی است.

 

این داور که البته هفته ای پرحاشیه را با توجه به اظهارنظر نادر دست نشان بعد از آخرین قضاوت خود برای نفت آبادان و سایپا پشت سر گذاشته و به زعم سرمربی نفت باید از داوری کنار بکشد اکنون از لیست بین المللی نیز خارج شده است و این دیدار می‌تواند اتفاق بزرگی برای این داور باتجربه بعد از این مسائل تلقی شود.

 

محسن ترکی در این فصل هفت دیدار لیگ برتر را قضاوت کرده و این دومین سوتش برای دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن خواهد بود.

 

ترکی دیدار پرسپولیس با صبای قم که با پیروزی شاگردان برانکو به پایان رسید را قضاوت کرد و جدال دربی اصفهان بین ذوب آهن و سپاهان که با برتری سبزپوشان خاتمه یافت نیز با قضاوت این داور همراه بوده است.

 

 

خاطره انگیزترین قضاوت ترکی برای پرسپولیس مربوط به دیدار دربی فصل گذشته است که سرخپوشان موفق شدند استقلال را با 4 گل شکست دهند و پرخاطره ترین قضاوت این داور برای ذوب نیز مربوط به جدال پلی آف بقا در لیگ برتر بین دو تیم ذوب آهن و پاس همدان بوده که با برتری ذوب آهن به پایان رسید تا این تیم حضور در لیگ دسته اول را تجربه نکند.

 

ترکی در این فصل همانطور که عنوان شد هفت دیدار قضاوت کرده و یک کارت قرمز به بازیکن ماشین سازی داده است. او در این تعداد بازی 29 کارت زرد به بازیکنان داده است.

محمد انصاری از پرسپولیس، محمدرضا عباسی، مهدی رجب زاده و مهدی مهدی‌پور از ذوب آهن بازیکنانی بوده‌اند که در این فصل از این داور کارت دریافت کرده‌اند.

 

جنجالی ترین قضاوت محسن ترکی در این تقابل به جدال دو تیم در 29 آبان 91 مربوط می شود که در نهایت بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس خاتمه یافت. ترکی در آن بازی سعید عبدالله پور را در دقیقه 24 و مسعود همامی را در دقیقه 54 از زمین اخراج کرد و پیام صادقیان، محمد صلصالی، قاسم حدادی فر و بوژوویچ نیز از ذوبی ها کارت زرد دریافت کردند و هادی نوروزی، جلال حسینی و کریم انصاری فرد نیز کارت زردی های پرسپولیس در این بازی پرحاشیه بودند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjlwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه سفر پرسپولیس به اصفهان مشخص شد