تاریخ انتشار: 1395/10/30 11:57
گفت و گوی ستاره لیگ یک با فرتاک ورزشی
کد خبر: 234906

قائم اسلامی خواه: بادران لیگ برتری خواهد شد/ هواداران باشخصیتی داریم

تیم در نیم فصل اول بسیار خوب بازی میکرد اما نتیجه لازم را نمی گرفت وبعد از آمدن آقای ربیعی که ایشان هم مثل آقای میثاقیان تلاش زیادی میکنند برای بهبود اوضاع تیم نتیجه بهتری گرفتیم
قائم اسلامی خواه: بادران لیگ برتری خواهد شد/ هواداران باشخصیتی داریم

درخشش بازیکن جوان بادران تهران در لیک دسته اول بهانه ای شد تا با هافبک تاثیر گذار محمد ربیعی مصاحبه ای داشته باشیم که چکیده ای آن را می خوانیم:

*اوضاع تیم بسیار خوب است و تمرینات خوبی در طول هفته داشتیم و همدل هستیم فقط برای پیروزی مقابل خونه به خونه.

*تیم در نیم فصل اول بسیار خوب بازی میکرد اما نتیجه لازم را نمی گرفت وبعد از آمدن آقای ربیعی که ایشان هم مثل آقای میثاقیان تلاش زیادی میکنند برای بهبود اوضاع تیم نتیجه بهتری گرفتیم و از نظر فنی از بقیه تیم ها بهتر هستیم فقط توپ هامون با بدشانسی به گل تبدیل نمیشوند ، خیلی بهتر از رقیبان نشان داده ایم و امیدوارم بتوانیم جایگاه اصلی خودمان را بدست بیاوریم.

 

*انگیزه در بازی من بسیار تاثیر دارد و شاید بتوانم در بازیهای بزرگ با انگیزه ظاهر نشان بدهم و به تیم کمک کنم.

 

*از بازی با خونه به خونه پیش بینی نمیتوانم انجام بدهم چون فوتبال غیر قابل پیش بینی هست اما امیدوارم بتوانیم این بازی را ببریم.

 

*مطمئن هستم که جایگاه تیم این نیست و هفته به هفته بهتر میشویم و به هدفمان که صعود به لیگ برتر است برسیم.

 

قطعا جایگاه تیم این نیست و مطمئن باشید اگر اسیر بدشانسی نمیشدیم الان در بین سه تیم بالای جدول بودیم و مطمئن باشید در آخر فصل یکی از تیم های صعود کننده هستیم.

 

*امیدوارم هواداران تیم که در بازی با سپید رود سنگ تمام گذاشتند بیایند و تیم را تشویق کنند،هواداران با شخصیتی داریم و امیدارم این بازی به حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند و شاهد برد تیم باشند.

 

خبرنگار:امیرحسین سلیمی زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6lo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان پاس: به دنبال صدر جدول هستیم و هدف دوم صعود به لیگ یک است