تاریخ انتشار: 1395/12/21 17:24
کد خبر: 223747

فهرست کی‌روش و ابهامات پیش رو

در حالی که همه در انتظار لیست جدید تیم ملی برای بازی با قطر و چین در مرحله انتخابی 2018 هستند، کارلوس کی‌روش هنوز لیست خود را برای انتشار در اختیار فدراسیون نگذاشته است.
فهرست کی‌روش و ابهامات پیش رو

 کارلوس کی روش در تمام سال هایی که در فوتبال ایران فعالیت کرده معمولا لیست خود را در پایان هفته ای که لیگ تعطیل می شود اعلام می کند اما با وجود آنکه هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز گذشته به پایان رسید هنوز لیست پایان سال این تیم منتشر نشده است تا سوال‌های زیادی در این‌باره به وجود بیاید. 


به جز اینکه کی روش چه کسانی را قرار است به تیم ملی دعوت کند، اینکه آیا دستیاران ایرانی او در اردوی جدید حضور خواهند داشت، بازیکنان پرسپولیس دعوت می‌شوند یا نه و البته تاریخ شروع اردوی تیم ملی سوال هایی است که تنها کی روش می تواند با اعلام لیست جدید خود به آنها پاسخ بدهد.

 


*بازیکنان پرسپولیس هستند؟
هرچند مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند که کی روش را مجاب کنند بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کند اما هنوز سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از مصاحبه جنجالی اش درباره عدم دعوت از بازیکنان این تیم، هنوز اظهارنظر رسمی ای در این باره انجام نداده است. 
هرچند مسئولان فدراسیون چند باری تلویحا تاکید کرده اند که بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی دعوت می شوند اما هنوز کسی مطمئن نیست که آیا کی روش حرف مدیران بالادستی خود را می خواند و به آن عمل می کند یا نه. پرسپولیس با 9 بازیکن ملی پوش شاکله اصلی تیم ملی را در راه صعود به جام جهانی تشکیل می دهد و تردیدی نیست که اگر کی روش بخواهد آنها را به تیمش دعوت نکند ریسک بزرگی را به جان خواهد خرید. 

 


*دستیاران ایرانی کی‌روش
علامت سوال بزرگ و مهم لیست تیم ملی این است که آیا دستیاران ایرانی کارلوس کی روش در اردوی نوروزی این تیم شرکت می کنند یا نه. در آخرین اردوی تیم ملی که در تعطیلات نیم فصل در امارات برگزار شد کی روش در اقدامی عجیب دستیاران خود را به تهران فرستاد و اعلام کرد که نیازی به آنها ندارد بدون اینکه هیچ وقت دلیل آن را رسانه ای کند. در حال حاضر جواد نکونام، مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان اعضای ایرانی کادرفنی کی روش هستند ، ضمن اینکه تکلیف آرین قاسمی و افشین پیروانی هم  هنوز روشن نیست. 

 


*تمرین تیم ملی چه زمانی شروع می شود؟
در حالی که تیم ملی حدود 20 روز دیگر باید در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف قطر برود، هنوز بازیکنان تیم ملی نمی دانند چه زمانی در اردو حضور خواهند داشت . در شرایطی که 4 تیم ایرانی درگیر رقابتهای لیگ قهرمانان هستند به نظر می رسد این اردو از چهارشنبه یا پنجشنبه این هفته آغاز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrom6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخباری، تنها بازیکن تراکتور در تیم ملی