تاریخ انتشار: 1395/12/24 14:54
کد خبر: 223053

نصرالله عبدالهی: «زمانی» وقتی کاری نمی‌کند حرف هم نزند

سرپرست تیم استقلال گفت: اعضای هیات مدیره استقلال مثل قدیم وقتی کاری انجام نمی‌دهند سعی نکنند با حرف خودشان تیم را به حاشیه ببرند.
نصرالله عبدالهی: «زمانی» وقتی کاری نمی‌کند حرف هم نزند

نصرالله عبدالهی در مورد برد استقلال مقابل لوکوموتیو و صدرنشینی این تیم در گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: «بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما توانستند نمایش خوبی از خودشان نشان دهند. اوایل بازی تا بازیکنان ما با سبک بازی تیم حریف آشنا شوند، آنها چند حمله خطرناک روی دروازه ما انجام دادند اما بعد از گذشت دقایقی از دیدار، بازی را در دست گرفتند و موفق شدند در نهایت پیروز میدان شوند.»

وی ادامه داد: «لوکوموتیو تیم گردن کلفتی بود و از دو تیم دیگر این گروه به مراتب بهتر بازی کرد و قطعا از این گروه صعود می‌کند.»

سرپرست تیم استقلال در خصوص بحث‌های پیش آمده میان بازیکنان و کادر فنی تیم با اعضای هیات مدیره بیان کرد: «من همیشه از آقایان خواستم تا مصاحبه نکنند و تیم را به حاشیه نبرند. بازیکنان ما اصلا اعضای هیات مدیره را نمی‌شناختند اما وقتی آنها صحبت می‌کنند بازیکنان و کادرفنی هم جواب آنها را می‌دهند. اقای زمانی وقتی کاری برای تیم انجام نمی‌دهد، صحبت هم نکند و تیم را به حاشیه نبرد.»

عبدالهی در رابطه با پرداخت بخش از مطالبات بازیکنان تا پایان سال گفت: «مدیرعامل باشگاه دنبال طلب بازیکنان است و قطعا تا قبل از سال تحویل بخشی از مطالبات آنها پرداخت می‌شود. کم یا زیاد رقم پرداختی را نمی‌دانم اما مطمئن هستم که واریزی به حساب بازیکنان داریم.»

سرپرست استقلال در مورد صحنه بعد از گل اول استقلال و تذکرش به فرشید اسماعیلی و مدد جباری افزود: «بعد از گل اول فرشید اسماعیلی به سمت مدد جباری آمد و پیراهنی که اسم مادر روی آن نوشته بود را از او گرفت اما طبق قانون AFC هر نوع تبلیغ یا شعار سیاسی توسط بازیکنان ممنوع است و احتمال دارد تیم را جریمه کنند و من به همین دلیل به این دو نفر تذکر دادم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5dve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاج محمدی: قرار نیست در مورد مسائل به وجود آمده صحبت کنم؛ سئوال بعدی؟!