تاریخ انتشار: 1395/12/25 00:21
کد خبر: 222917

ساکت: نگاه کی روش به فوتبال ایران پدرانه است

رییس سازمان تیم های ملی گفت: برگزاری رویدادهای بین المللی و رده های مختلف سنی در ورزشگاه امام رضا منزلت این استادیوم را نشان می دهد.
ساکت: نگاه کی روش به فوتبال ایران پدرانه است

محمدرضا ساکت در حاشیه افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار داشت: این ورزشگاه، یکی از زیباترین و کامل ترین ورزشگاههایی است که در آسیا وجود دارد. تمام استانداردها برای ساختن یک ورزشگاه که بتواند بازیهای بین المللی را برگزار کند در این استادیوم وجود دارد.

وی افزود: ما چند بار اینجا را بازدید کرده ایم و خرسندیم که آستان قدس رضوی در جهت گسترش فرهنگ به موضوع ورزش هم توجه کرده است و چنین ظرفیتی را به ورزش کشور اضافه کرده است. در استادیوم به بهترین نحو از زیر پله ها و سالنها بهره برداری شده است آن هم با بهترین کیفیت، سیستم هیتینگ نیز با دمای مناسب برقرار است.

رییس سازمان تیم های ملی درباره برگزاری مسابقات ملی در این استادیوم گفت: برای برگزاری تیمهای این شهرستان باید در استان تصمیم بگیرند اما برای برگزاری رویدادهای بین المللی و رده های مختلف سنی، اینجا مکان بسیار مناسبی است و منزلت فوتبال ما و این ورزشگاه را نشان می دهد

ساکت درباره حضور کی روش در قطر گفت: برنامه کی روش از قبل این بود که امروز بازی پرسپولیس را از نزدیک ببیند. ایشان امروز صبح راهی قطر شد. نگاه او این بوده که از بهترین ها استفاده کند. در این روزها نگاه پدرانه کی روش و فدراسیون به فوتبال ایران غیر قابل انکار است.

رییس سازمان تیم های ملی ادامه داد: کی روش با دلسوزی کامل در 5 سال گذشته و امسال برای ایران تلاش کرده و چهره های جوان و قدرتمندسی را به فوتبال ایران آورده است. ایشان رشد و بالندگی به زحمات باشگاهها داده است و هیچ بازیکن جوانی از نگاه تیزبین او و همکارانش دور نمانده است. امیدوارم با توجه به این که پایان سال 95 است و فدراسیون سه گانه صعود به جام جهانی را داشت این روند در سال 96 نیز ادامه پیدا کند.

ساکت درباره برگزاری بازیهای تیم ملی در این استادیوم اذعان داشت: حتما در برنامه ریزی کی روش است که از اینجا بازدید کند. من به او اطلاع رسانی کرده بودم و او در اقتضای مناسب انتخاب کننده است که بازی اینجا برگزار شود یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qre69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال حذف یوز از لباس تیم ملی

کی روش ماهینی را برای این پست می خواهد
ماهینی دفاع چپ جدید تیم ملی