تاریخ انتشار: 1396/02/13 22:47
کد خبر: 213070

برانکو و تصمیمی عجیب در روز پایانی لیگ برتر

برانکو ایوانکوویچ، در بدترین مقطع ممکن تصمیم گرفته بازیکنان اصلی را نیمکت نشین کند و به ذخیره‌های تیمش بازی دهد. پرسپولیس پس از قهرمانی مقابل ماشین‌سازی، سه بازی با پدیده، ذوب آهن و سیاه جامگان داشت.
 

دو بازی اول، برانکو با وجود اهمیت کم مسابقات تصمیم گرفت بازیکنان اصلی را وارد زمین کند و به بازیکنانی مثل علوان‌زاده، کرملاچعب و آقایی بازی ندهد. بازی سوم که برای تیم‌های مدعی سقوط حکم مرگ و زندگی را دارد، برانکو می‌خواهد با ترکیبی از ذخیره‌ها وارد زمین شود.

 

سیاه جامگان در صورت شکست مقابل پرسپولیس، قطعا به لیگ یک سقوط می‌کند. مساوی هم احتمالا این تیم را به لیگ یک می‌فرستاد اما برد آن‌ها، می‌تواند به معنی سقوط صبا یا سایپا باشد. سرمربی پرسپولیس، دو فرصت قبلی باری بازی دادن به چهره‌های تیمش را از دست داد و حالا در بدترین زمان ممکن، می‌خواهد چنین کاری انجام دهد.
 
اگر پرسپولیس با ترکیبی از ذخیره‌هایش در مشهد به سیاه جامگان ببازد و صبا یا سایپا سقوط کنند، عدالت در لیگ برتر زیر سوال رفته است. سایپا و صبا، رفت و برگشت به پرسپولیس آماده برانکو باخته‌اند و شاید در روز پایانی فصل، تاوان قهرمانی زودهنگام این تیم را بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9pke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 ستاره شماره هفت سرخپوشان سفیر اوتیسم شد(عکس)