تاریخ انتشار: 1396/02/15 12:17
کد خبر: 212759

مدافعی که ثابت کرد حق با برانکوست

مدافعی که ثابت کرد حق با برانکوست

 برای اولین بار در لیگ شانزدهم، محمدامین آرام‌طبع  در ترکیب اولیه برانکو ایوانکوویچ حضور داشت. سرمربی کروات قرمزها سه هفته بعد از قهرمانی تیمش در لیگ برتر، در بسیاری از نقاط زمین به نفرات نیمکت‌شین بازی داد و بالاخره شرایط بازی را برای امین آرام‌طبع نیز فراهم کرد.

 

آرام‌طبع پیش از این نه در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و نه حتی به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین سهمی از بازی‌های پرسپولیس به دست می‌آورد. او 90 دقیقه فرصت داشت تا بالاخره خودش را به برانکو ثابت کند اما به اندازه‌ای فاجعه‌بار ظاهر شد که حضورش در زمین تنها 60 دقیقه طول کشید. وارد کردن فرشاد احمدزاده به زمین برای بازی در پست غیرتخصصی دفاع چپ به جای آرام‌طبع،  راهکار سرمربی پرسپولیس برای نظم‌دادن به این بخش از زمین بود. تصور می‌شد امین انگیزه زیادی برای نشان دادن استعدادهایش به برانکو دارد اما در بازی او هیج خبری از تلاش و جنگجویی نبود.

 

مدافع سابق صبا تک‌تک توپ‌ها را لو می‌داد و هیچ تکاپویی برای پس‌گرفتن این توپ‌ها در ساق‌هایش دیده نمی‌شد. نمایش ضعیف آرام‌طبع، ثابت کرد که تصمیم برانکو برای بایکوت این بازیکن در تمام فصل، کاملا درست بوده است. آرام‌طبع حتی بعد از تعویض، حاضر به دست دادن با سرمربی تیم نشد تا روز ناامیدکننده‌اش را تکمیل کرده باشد. بدون تردید او اولین خروجی تابستانی تیم قهرمان لیگ برتر خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvy7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست دوم برانکو لو رفت/ 2 پیکانی و یک آبادانی مدنظر سرمربی پرسپولیس

قیمت مصلح  برای پرسپولیس بالاتر می رود
صعود سپیدرود اینگونه پرسپولیسی ها را به دردسر می اندازد