تاریخ انتشار: 1396/02/27 12:37
کد خبر: 210273

سیستم پرسپولیس این هافبک را در استقلال نگه داشت!

سیستم پرسپولیس این هافبک را در استقلال نگه داشت!

فرشید باقری جایی در نقشه‌های علیرضا منصوریان برای لیگ برتر هفدهم نداشت و به نظر می‌رسید یکی از اولین خروجی‌های تابستانی استقلال باشد اما تمایل پرسپولیس به امضای قرارداد با این بازیکن، همه چیز را تغییر داد.

 

 استقلالی‌ها مشکلی با جدایی فرشید باقری ندارند اما تصمیم ندارند حضور این بازیکن در اردوی تیم رقیب را تماشا کنند و به نظر می‌رسد در صورت جدایی از استقلال، تیم برانکو گزینه اول باقری باشد. قرمزها تابستان سال گذشته نیز به دنبال امضای قرارداد با این بازیکن بودند اما او ترجیح داد به استقلال ملحق شود. با این وجود برانکو هنوز هم تمایل دارد تا این بازیکن را به ترکیب تیمش اضافه کند.

 

همین موضوع به تنهایی کافی به نظر می‌رسد تا آبی‌ها به دنبال امضای قرارداد تازه‌ای با فرشید باشند. او به خاطر پیشنهاد پرسپولیس از جایگاه یک بازیکن مازاد به یک بازیکن ماندنی تبدیل شده است. بازگشت روزبه چشمی، شانس بازی فرشید در ترکیب اصلی استقلال را به حداقل می‌رساند اما در سیستم برانکو نیز او با حضور کمال کامیابی‌نیا فرصت خاصی به دست نخواهد آورد و شاید همین بهانه او را برای پاسخ مثبت دادن به پیشنهاد ادامه همکاری با استقلال تشویق کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lje9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتقادی به تغییر بزرگ در استقلال ندارم