تاریخ انتشار: 1396/04/24 21:07
کد خبر: 195811

سرمربی پرسپولیسی با تیمی جوانتر از سرمربی استقلالی

سرمربی پرسپولیسی با  تیمی جوانتر از سرمربی استقلالی

تراکتورسازی در بازی دوستانه دیروز مقابل سپاهان با این ترکیب بازی را آغاز کرد: فرزین گروسیان، علی طاهران، محمد ایرانپوریان، عارف آقاسی، محمد نادری، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمدرضا مهدی زاده، مهدی شریفی، فرزاد حاتمی و فاخر تهامی.

میانگین سنی این ترکیب دقیقا 25 سال بود که برای حضور در لیگ برتر جوان و البته بسیار ایده‌ال است و به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی تیمش را در بازی اول لیگ مقابل استقلال خوزستان هم با همین ترکیب به میدان بفرستد. جوانی تیم این فصل تراکتورسازی وقتی بیشتر به چشم می‌آید که ترکیب تراکتورسازی در بازی اول فصل قبل و میانگین سنی آن تیم را مرور کنیم. امیر قلعه‌نویی در بازی اول لیگ شانزدهم تیمش را با این ترکیب به مصاف فولاد خوزستان فرستاد: محمدرضا اخباری، محسن بنگر، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، جاسم کرار، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی، سعید آقایی، سروش رفیعی و مهدی کیانی. میانگین سنی این نفرات در بازی اول تراکتورسازی در لیگ شانزدهم 28.6 بود که با میانگین سنی ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌‎محمدی اختلافی نزدیک به 4 سال را نشان می‌دهد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbqpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/طاهری مچ طارمی را خواباند/ملی پوش های استقلال، هر روز بیشتر از دیروز/صادرات ادامه دار ایران به لیگ قطر!