تاریخ انتشار: 1395/05/30 10:39
کد خبر: 266717

مهابادی: داوری بازی کمی مشکل داشت و بد قضاوت می کرد/ از یک امتیاز مسابقه راضی ام

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در خلق موقعیت در بازی مقابل ضعیف بودیم.
مهابادی: داوری بازی کمی مشکل داشت و بد قضاوت می کرد/ از یک امتیاز مسابقه راضی ام

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی برابر پارس جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا درگذشت صفر شاه محمدی پیشکسوت فوتبال را تسلیت می گویم مسلما فقدان ایشان ضربه بزرگی به فوتبال کشور و اراک خواهد زد. امروز هم از نظر روانی همه تحت تاثیر این ضایعه بزرگ قرار گرفته بودیم.

داوود مهابادی اظهار کرد: در مالکیت و گردش توپ خوب عمل کردیم ولی در خلق موقعیت نتوانستیم قوی عمل کنیم چرا که در حال حاضر یک مهاجم موثر نداریم. اسماعیل کیانی که بدلیل مصدومیت هنوز نتوانسته به ما کمک کند و عسگری هم بدلایل انظباطی ما را همراهی نمی کند.

وی افزود: با چند مهاجم صحبت هایی کردیم و امیدواریم این هفته بتوانیم یکی از آنها را جذب کنیم تا در خط حمله مشکلی نداشته باشیم.

مهابادی بیان کرد: بازی های این فصل بسیار نزدیک است و تیم پارس جم هم تیم مدعی و خوبی بود ولی در آینده روند ما مثبت خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص تعداد تیم های صعود کننده به لیگ برتر اظهار کرد: اوج بی انصافی است که تعداد تیم های صعود کننده به لیگ برتر کم شود اگر سه تیم از لیگ یک سقوط می کنند باید سه تیم هم به لیگ برتر صعود کند تا عدالت رعایت شود امیدوارم مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ به این موضوع توجه ویژه ای کنند./ایسنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkwa9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: در پایان فصل جزو ۶ تیم برتر و مدعیان صعود خواهیم بود