تاریخ انتشار: 1396/10/12 00:55
کد خبر: 166652

نفر به نفر با تیم منتخب هفته هفدهم

بیت‌سعید در دومین هفته‌ای که از استقلال جدا شد، در تیم منتخب هفته قرار گرفت. سه استقلالی و دو پرسپولیسی هم در این لیست حضور دارند.
نفر به نفر با تیم منتخب هفته هفدهم

 هفته‌ی ستاره‌ها بود؛ از سیدجلال و علیپور تا داریوش شجاعیان و امید ابراهیمی. تیم منتخب این هفته پر بود از ستاره‌هایی که بیشترشان هم در خط حمله حضور داشتند. تا جایی که با وجود انتخاب ترکیب سه مهاجمه برای تیم منتخب هفته، باز هم مجبور به استفاده از بیت‌سعید در خط هافبک شدیم. ضمن اینکه ساسان انصاری و کنت‌ایکه‌چوکو هم نمره خیلی خوب ۲ را کسب کردند ولی به دلیل حضور پرتعداد مهاجم‌ها، در این لیست یازده نفره جای نگرفتند. هر چند که از نظر نمره، مستحق حضور در این لیست بودند.

با برد سه گله استقلال، تیم شفر سه نماینده در این هفته دارد. پرسپولیسی‌ها هم سیدجلال را در قلب دفاع و علیپور را به عنوان آقای همیشه گلزن در این لیست جای داده‌اند. سپاهانی که با چهار گل پدیده را در هم کوبید هم حضور پررنگ در تیم منتخب داشت.

نفر به نفر با تیم منتخب هفته هفدهم

داوود نوشی‌صوفیانی، نفت آبادان، نمره ۲،۵: نفت آبادان در بازی با سایپا خیلی زود گل زد. اتفاقی که باعث شد شاگردان علی دایی سراسر حمله شوند و حملات پر دامنه‌ای را روی دروازه نفت آبادان تدارک ببینند. حملاتی که با واکنش‌های فوق‌العاده نوشی‌صوفیانی دفع شد و سایپا نتوانست گل بزند.

جلال حسینی، پرسپولیس، نمره ۲: سیدجلال در این بازی فراتر از یک بازیکن بود و با رهبری‌اش تیم را کنترل می‌کرد. تا جایی که تراکتورسازی نتوانست حتی یک حمله خطرناک هم روی دروازه بیرانوند ایجاد کند. حسینی با جاگیری‌های فوق‌العاده، حملات حریف را قبل از رسیدن به نزدیکی محوطه جریمه خنثی می‌کرد.

روزبه چشمی، استقلال، نمره ۲: در دفاع که عالی و بی‌نقص بود. زمانی که پژمان منتظری به ترکیب اضافه شد و روزبه به پست تخصصی‌اش یعنی هافبک دفاعی برگشت، بهتر از قبل هم شد. و اینکه در نهایت یک گل زد.

سیاوش یزدانی، سپاهان، نمره ۲: سپاهان بالاخره بعد از پنج هفته کلین‌شیت کرد و یزدانی نقش پررنگی در بسته ماندن دروازه‌شان داشت. ضمن اینکه یک بار دفاع را هم رها کرد و با حضور در محوطه حریف، گل زد.

داریوش شجاعیان، استقلال، نمره ۲: شجاعیان همان فوتبالی را بازی کرد که شفر می‌خواست. یعنی با تحرک بالا و حضور در همه نقاط زمین، فوتبال استقلال را چشم‌نواز کرد. ضمن اینکه در نهایت هم با یک سر توپ و دریبل زیبا، پاس گل تماشایی به روزبه چشمی داد تا روز خوب‌اش را تکمیل کند.

امید ابراهیمی، استقلال، نمره ۲: امید بالاخره در این بازی شبیه به دوران اوج‌اش بود. درگیری بالا، توپ‌دزدی از حریف و پاس‌های قطری متعدد که چندین موقعیت را برای آبی‌ها به همراه داشت. ضمن اینکه پاس گلی که علی قربانی به تن مدافع کوبید و توپ وارد دروازه شد را هم امید داده بود.

حسن بیت‌سعید، فولاد، نمره ۲: بازیکنی که در یک نیم‌فصل کامل در استقلال یک گل هم نزده بود، در اولین مسابقه‌ای که در ترکیب فیکس فولاد قرار گرفت، دو گل زد.

مهرداد محمدی، سپاهان، نمره ۲: مهرداد روی دو گل سپاهان تاثیر مسقتیم داشت. یکی سانتری که روی ریباند همان سانتر سپاهانی‌ها گل زدند و همچنین پاس گلی که داد. محمدی در دفاع هم مشارکت داشت و به سرعت به خط حمله هم اضافه می‌شد.

یونس شاکری، سیاه‌جامگان، نمره ۱،۵: بازیکن دیپورتی مرزبان، با نظر عنایتی به تیم برگشت و گل کاشت. شاکری در این بازی دو گل زد و دو مرتبه هم بدشانس بود که به‌جای تور، تیر دروازه لرزید.

علی علیپور، پرسپولیس، نمره ۲: آقای گل لیگ شبیه به ستاره‌هایی شده که در لحظات به کمک تیم می‌آیند و بازی را در می‌آورند. علیپور در این بازی هم گل زد و هم پاس گل داد.

لوسیانو پریرا، نفت آبادان، نمره ۱،۵: یک گل زد و دو پاس گل داد. دلیل از این محکم‌تر برای حضور در تیم منتخب؟

112


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x9bq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترین های هفته هفدهم مشخص شدند/مهاجری، دایی و ویسی،ناکام هفته لقب گرفتند!