تاریخ انتشار: 1396/12/01 22:25
کد خبر: 159168

استقلال 1 - الهلال 0 / شب خوب استقلال با پیروزی بر الهلال

تیم فوتبال استقلال که نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی به پایان برده بودند در دومین دیدار برابر الهلال عربستان به یک پیروزی خوب و ارزشمند رسیدند.
استقلال 1 - الهلال 0 / شب خوب استقلال با پیروزی بر الهلال

هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم از ساعت ۱۹ امروز سه شنبه با دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان به میزبانی عمان پیگیری شد که این بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. 

استقلال در این دیدار با ترکیب مهدی رحمتی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان(۹۲ بهنام برزای)، فرشید اسماعیلی(۸۹ محسن کریمی)، سرور جپاروف و تیام(۷۷ علی قربانی) به میدان رفت. 

دو تیم در نیمه اول نمایش نزدیکی داشتند و موقعیت هایی را هم روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما نتوانستند گلی را به ثمر برسانند. استقلال در دقایق پایانی نیمه اول توسط تیام می توانست به گل برسد که ضربه این بازیکن را دروازه بان الهلال مهار کرد. 

نیمه دوم برای استقلال رویایی شروع شد و هنوز بازی شکل جدی به خود نگرفته بود که تیام درون محوطه جریمه الهلال صاحب موقعیت شد و در حالی که قصد داشت با ضربه ای فنی دروازه حریف را باز کند توپ به حفیظ مدافع الهلال خورد و راحت تر از قبل وارد دروازه شد تا شاگردان شفر با یک گل پیش بیفتند. 

در ادامه تیم الهلال تلاش زیادی کرد تا بتواند این گل را جبران کند اما در دقیقه ۶۸ حبسی دروازه بان این تیم به خاطر مهار توپ با دست بیرون از محوطه جریمه با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا کار استقلال برای رسیدن به پیروزی آسانتر شود.

در دیگر دیدار این گروه تیم های العین امارات و الریان قطر هم با تساوی یک به یک به پایان رسید تا استقلال شب خوبی را سپری کند و صدرنشین گروه شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wn5x6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی استقلال برابر الهلال در نیمه اول