تاریخ انتشار: 1396/12/01 22:58
کد خبر: 159159

وقتی که پرسپولیسی ها آقای گلی را از طارمی گرفتند!

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر متحمل یک شکست تلخ شد. پرسپولیسی ها پس از برد قاطعی که مقابل نسف قارشی کسب کرده بودند، در این بازی حریف السد نشدند و با یک عملکرد ضعیف در این بازی اسیر بازیکنان آماده و حرفه ای السد شدند. نقش اول پیروزی السد مقابل صدرنشین لیگ ایران، مهاجم الجزایری این تیم بود. بغداد بونجاح، ستاره تیم السد که در لیگ ستارگان قطر هم در هفته های اخیر آماده نشان داده بود، در ادامه روند گلزنی هایش توانست مقابل پرسپولیس دبل کند و یک تنه روند بازی را به سود شاگردان فریرا پیش ببرد. گل اول او در غفلت محض مدافعان پرسپولیس روی یک ارسال به دست آمد و او با نفوذی راحت از بین شجاع خلیل زاده و محمد انصاری سانتر هم تیمی خود را با یک ضربه سر تبدیل به گل کرد. دومین گل این مهاجم الجزایری هم با سوپرپاس ژاوی هرناندز حاصل شد؛ پاس ژاوی به شکلی فوق العاده به بونجاح رسید و او با یک ضربه پای راست زیبا که از مقابل سید جلال حسینی زده شد، برای دومین بار بیرانوند را مغلوب کرد. بدین ترتیب با توجه به دو گلی که بغداد بونجاح در بازی مقابل الوصل امارات به ثمر رسانده بود، این مهاجم در پایان هفته دوم 4 گله شد و بالاتر از کریم بودیاف(الدحیل)، مهدی طارمی(الغرافه) و لی دونگ گوک و آدریانو(چونبوک) که هرکدام سه گل به ثمر رسانده اند، آقای گل رقابت ها لقب گرفت. البته هنوز چهار بازی از منطقه شرق آسیا باقی مانده است و بازیکنانی مثل دیان دامیانوویچ 2 گله شانس رسیدن به بونجاح را دارند. با عملکرد ضعیف پرسپولیس در فاز دفاعی، آقای گلی آسیایی مهدی طارمی تنها 24 ساعت دوام آورد و مهاجم سابق سرخپوشان که پس از گلزنی مقابل الجزیره و دبل مقابل تراکتورسازی، بهترین گلزن دو هفته اخیر آسیا شده بود، به دست همبازی های سابقش از صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان پایین آمد. این اتفاق تقریبا مشابه موردی بود که فصل گذشته برای عمر خریبین افتاد و مهاجم سوریه ای الهلال پس از دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس، تعداد گلهای آسیایی خود را از 5 به 10 رساند و علاوه بر عبور از مهدی طارمی 7 گله، در پایان با همان 10 گل عنوان آقای گلی آسیا را از آن خود کرد.
وقتی که پرسپولیسی ها آقای گلی را از طارمی گرفتند!

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر متحمل یک شکست تلخ شد. پرسپولیسی ها پس از برد قاطعی که مقابل نسف قارشی کسب کرده بودند، در این بازی حریف السد نشدند و با یک عملکرد ضعیف در این بازی اسیر بازیکنان آماده و حرفه ای السد شدند.

نقش اول پیروزی السد مقابل صدرنشین لیگ ایران، مهاجم الجزایری این تیم بود. بغداد بونجاح، ستاره تیم السد که در لیگ ستارگان قطر هم در هفته های اخیر آماده نشان داده بود، در ادامه روند گلزنی هایش توانست مقابل پرسپولیس دبل کند و یک تنه روند بازی را به سود شاگردان فریرا پیش ببرد. گل اول او در غفلت محض مدافعان پرسپولیس روی یک ارسال به دست آمد و او با نفوذی راحت از بین شجاع خلیل زاده و محمد انصاری سانتر هم تیمی خود را با یک ضربه سر تبدیل به گل کرد. دومین گل این مهاجم الجزایری هم با سوپرپاس ژاوی هرناندز حاصل شد؛ پاس ژاوی به شکلی فوق العاده به بونجاح رسید و او با یک ضربه پای راست زیبا که از مقابل سید جلال حسینی زده شد، برای دومین بار بیرانوند را مغلوب کرد.

بدین ترتیب با توجه به دو گلی که بغداد بونجاح در بازی مقابل الوصل امارات به ثمر رسانده بود، این مهاجم در پایان هفته دوم 4 گله شد و بالاتر از کریم بودیاف(الدحیل)، مهدی طارمی(الغرافه) و لی دونگ گوک و آدریانو(چونبوک) که هرکدام سه گل به ثمر رسانده اند، آقای گل رقابت ها لقب گرفت. البته هنوز چهار بازی از منطقه شرق آسیا باقی مانده است و بازیکنانی مثل دیان دامیانوویچ 2 گله شانس رسیدن به بونجاح را دارند.

با عملکرد ضعیف پرسپولیس در فاز دفاعی، آقای گلی آسیایی مهدی طارمی تنها 24 ساعت دوام آورد و مهاجم سابق سرخپوشان که پس از گلزنی مقابل الجزیره و دبل مقابل تراکتورسازی، بهترین گلزن دو هفته اخیر آسیا شده بود، به دست همبازی های سابقش از صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان پایین آمد. این اتفاق تقریبا مشابه موردی بود که فصل گذشته برای عمر خریبین افتاد و مهاجم سوریه ای الهلال پس از دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس، تعداد گلهای آسیایی خود را از 5 به 10 رساند و علاوه بر عبور از مهدی طارمی 7 گله، در پایان با همان 10 گل عنوان آقای گلی آسیا را از آن خود کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k85xv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دعای مهدی طارمی برای استقلالی‌ ها