تاریخ انتشار: 1396/12/13 21:27
کد خبر: 157413

پادوانی: مثل بازی رفت، از هر نظر برتر از پرسپولیس بودیم!

لئوناردو پادوانی همچنان دغدغه اول بازیکنان تیم استقلال است. فوتبالیستی که در دیدار با فولاد خوزستان از ناحیه گردن دچار شکستگی و آسیب نخاعی شده است و هنوز پزشکان بیمارستان آپادانا اجازه مرخصی به او نمی‌دهند.
پادوانی: مثل بازی رفت، از هر نظر برتر از پرسپولیس بودیم!

روزنامه خبرورزشی نوشت: پیش از شهرآورد همه بازیکنان استقلال از طریق تماس تصویری که با پادوانی برقرار کردند به او قول دادند شهرآورد را با برد تمام می‌کنند و اتفاقاً با گلی که وریا غفوری به پرسپولیس زد این اتفاق هم رخ داد. مدافع برزیلی شماره ۹۰ استقلال پس از این برد دلچسب پیام کوتاهی به عنوان تشکر برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد ولی اصل صحبت‌هایش را به روز گذشته موکول کرد. از طریق نزدیکان پادوانی در اهواز با او حرف زدیم که متن حرف‌هایش را در ادامه از نظر می‌گذرانید.

اوضاع گردنت چطور است؟

متشکرم. خوب‌ترم. البته هنوز نباید تختم را ترک کنم. باید پزشک اجازه بدهد تا این کار را انجام بدهم.

دکترها چه می‌گویند؟

آن‌ها از وضعیت بدنی‌ام رضایت دارند و می‌گویند چون ضربه به گردنم باعث آسیب‌دیدگی نخاع شده باید زمان بیشتری نسبت به بیماران عادی طی کنم تا بتوانم به شرایط عادی برگردم ولی در کل خیلی بهتر از روزی هستم که به بیمارستان آمدم.

همسرت نگرانت بود؟

او کنارم است و از این بابت خیلی خوشحالم. او بلافاصله پس از اینکه متوجه این ماجرا شد به ایران سفر کرد و به اهواز آمد. حضور او کنارم مهمترین دلیل بهبودی‌ام است و آرزو می‌کنم هرچه زودتر بتوانم به شرایط عادی برگردم و این محبت‌هایش را جبران کنم.

شهرآورد را دیدی؟

بله، می‌دانستم برنده می‌شویم...

... از کجا می‌دانستی؟

قبل از بازی با بچه‌های تیم و شفر حرف زدم و انرژی‌شان را که دیدم این‌جا (در بیمارستان) به همه گفتم امروز (پنج‌شنبه) استقلال برنده می‌شود. گل را که زدیم منتظر بعدی‌ها بودم ولی بیرانوند خوب کار کرد. با این همه از هر نظر تیم برتر میدان بودیم. مانند شهرآورد رفت. ما در آن بازی هم برخلاف جریان بازی گل خوردیم و باختیم.

قبل از بازی برای تیم دعا کرده بودی؟

البته که دعا کردم. به شفر گفتم تیم را دعا می‌کنم و من را هم کنار خودشان حس کنند. او هم گفت همه بچه‌ها می‌خواهند بازی را ببرند و این هم شد.

به نظر نمی‌رسد در اتاقی که هستی تلویزیون داشته باشد. چطور بازی را دیدی؟

بله! بیمارستان آپادانا خیلی مجهز است و همه اتاق‌هایش تلویزیون دارد ولی جایی که من هستم ندارد. البته با توجه به اینکه همه بیمارستان می‌دانند من اینجا هستم به خاطر من یک تلویزیون آوردند و من هم بازی را دیدم.

هیجان برایت ضرر نداشت؟

نه! اتفاقاً این را از دکتر سؤال کرده بودند و قرار بود من بی‌خیال بازی را ببینم و البته با بازی خوب هم‌تیمی‌هایم نیازی به حرص خوردن هم نبود و خیلی راحت برنده شدیم. فکر نمی‌کنم پرسپولیس غیر از یک صحنه فرصت دیگری داشت.

از عملکرد مدافعان استقلال راضی بودی؟

گفتم که آن‌ها فقط یک موقعیت داشتند. این جواب سؤال شما بود. چشمی، غفوری، حسینی و نورافکن عالی بودند و بدون اشتباه کار کردند. ابراهیمی و فرشید (باقری) هم خوب جلو را بسته بودند. فکر کنم کاپیتان رحمتی راحت‌ترین کلین‌شیتش را کرد (خنده).

بعد از برد شجاعیان حسابی برایت مایه گذاشت. متوجه بودی؟

بله! تصاویر ورزشگاه را می‌دیدم که پیراهن مرا در دست داشتند. دستش درد نکند. خیلی روحیه گرفته بودم و خودم را آن‌جا حس می‌کردم. واقعاً خوشحال شده بودم. همسرم هم از خوشحالی من خوشحال بود و همه به من تبریک می‌گفتند. امیدوارم این بردها در آسیا هم ادامه پیدا کند و با قدرت از این گروه بالا برویم.

* بعد از بازی هم با تیم حرف زدی؟

بله! از درون رختکن با من ارتباط تصویری گرفتند و به نوعی من هم در شادی رختکن سهیم شدم. همه سوت می‌زدند و شادی می‌کردند. خیلی دوست داشتم در آن لحظات من هم آن‌جا بودم. همه می‌خواستند بگویند که به یاد من بودند و برد را به من تقدیم می‌کردند. خیلی حس خوبی داشتم. تا به حال چنین حسی را تجربه نکرده بودم که یک تیم بزرگ مانند استقلال این همه انرژی مثبت به سمتم بفرستد.

اصلاً به این فکر نکردی که بد موقعی مصدوم شدی؟

دقیقاً! آن‌جا بود که به خودم گفتم‌ کاش من هم در شهرآورد با تیم بودم. دوست داشتم من هم در شاد کردن طرفداران تیم نقش داشتم. در این چند روز فقط باعث ناراحتی همه بودم ولی می‌خواهم برگردم و همه چیز را جبران کنم.

بازی با العین را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

کنار تیم نیستم ولی دیروز صبح هم با منتظری و وریا حرف زدم. از وریا تشکر کردم و گفتم آرزو می‌کنم گل قهرمانی در فینال جام‌حذفی را هم خودش بزند. اوضاع همه خوب است و با روحیه برای برد تمرین می‌کنند. امیدوارم به جبران بازی تابستان که به العین باختیم این تیم را هم مثل پرسپولیس ببرند تا در نزدیکی روزهای سال جدید به طرفداران استقلال یک عیدی دیگر بدهند.

حرف باقی‌مانده؟

از همه آن‌هایی که در این مدت به یادم بودند، برایم پیام فرستادند و به هر طریقی یادم کردند ممنونم. از پرسنل بیمارستان و دکتر ستوده، آقای عبداللهی و همه مدیران باشگاه هم ممنونم. البته از شفر هم خیلی خیلی متشکرم که بیشتر از همه به من و همسرم روحیه داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4majxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره مصدوم استقلال راهی بیمارستان شد