تاریخ انتشار: 1397/01/17 17:01
کد خبر: 153267

آمار فوق العاده پرسپولیس با این پیروزی تکمیل می شود

یازده برد از ۱۵ بازی، آمار فوق العاده پرسپولیس در نیم فصل اول بود. تیم برانکو بجز سیاه جامگان، پیکان، سپاهان و پدیده، همه رقبایش را شکست داد و استقلال، ذوب آهن، سایپا و فولاد هم از این قائده مستثنی نبودند. نیم فصل دوم، پرسپولیس توانست سیاه جامگان، پیکان و سپاهان را هم ببرد و فقط، پدیده هنوز با آن‌ها نباخته است. در صورتی که پرسپولیس در بازی فردا پدیده را شکست دهد، همه رقبایش در لیگ برتر حداقل یک بار به آن‌ها باخته‌اند و از هیچ حریفی، کمتر از سه امتیاز نگرفته است. فصل پیش استقلال و ذوب آهن، در دو بازی رفت و برگشت فقط یک امتیاز به پرسپولیس دادند و فصل را بدون باخت مقابل این تیم تمام کردند. در دو قهرمانی قبلی دیگر پرسپولیس در لیگ‌های اول و هفتم هم این تیم، موفق به شکست همه تیم‌های لیگ برتر نشده بود و امسال، با بردن پدیده می‌تواند به این رکورد برسد. دو حریف بعدی پرسپولیس در دو هفته پایانی لیگ برتر، یعنی پارس جنوبی و سپیدرود بازی رفت را به پرسپولیس باخته‌اند و در صورت برد سرخپوشان مقابل پدیده، نه قهرمانی و نه رکورد ارزشمند برانکو را تهدید نمی‌کنند.
آمار فوق العاده پرسپولیس با این پیروزی تکمیل می شود

یازده برد از ۱۵ بازی، آمار فوق العاده پرسپولیس در نیم فصل اول بود. تیم برانکو بجز سیاه جامگان، پیکان، سپاهان و پدیده، همه رقبایش را شکست داد و استقلال، ذوب آهن، سایپا و فولاد هم از این قائده مستثنی نبودند. نیم فصل دوم، پرسپولیس توانست سیاه جامگان، پیکان و سپاهان را هم ببرد و فقط، پدیده هنوز با آن‌ها نباخته است.

در صورتی که پرسپولیس در بازی فردا پدیده را شکست دهد، همه رقبایش در لیگ برتر حداقل یک بار به آن‌ها باخته‌اند و از هیچ حریفی، کمتر از سه امتیاز نگرفته است. فصل پیش استقلال و ذوب آهن، در دو بازی رفت و برگشت فقط یک امتیاز به پرسپولیس دادند و فصل را بدون باخت مقابل این تیم تمام کردند. در دو قهرمانی قبلی دیگر پرسپولیس در لیگ‌های اول و هفتم هم این تیم، موفق به شکست همه تیم‌های لیگ برتر نشده بود و امسال، با بردن پدیده می‌تواند به این رکورد برسد.

دو حریف بعدی پرسپولیس در دو هفته پایانی لیگ برتر، یعنی پارس جنوبی و سپیدرود بازی رفت را به پرسپولیس باخته‌اند و در صورت برد سرخپوشان مقابل پدیده، نه قهرمانی و نه رکورد ارزشمند برانکو را تهدید نمی‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnqqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: شانس هم در گل ما سهیم بود/ لیاقت این برد را داشتیم