تاریخ انتشار: 1397/06/01 13:31
کد خبر: 133317

تارتار: پیروزی مقابل استقلال تنها نگرانی من است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بازی با سایپا راحت نیست.
تارتار: پیروزی مقابل استقلال تنها نگرانی من است

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سایپا صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: قبل از شروع صحبت ها باید به همکار خوبم عرفان جم رتبه تسلیت بگویم که فرزند کوچکش را روز گذشته از دست داده و امیدوارم خدا به او و خانواده اش صبر بدهد.

وی ادامه داد: بازی با سایپا بازی راحتی برای ما نیست؛ درست است که سایپا نتایج خوبی کسب نکرده و دو باخت دارد ولی ما بازی های این تیم را آنالیز کرده ایم. تیم بسیار خوبی هستند؛ تیمی که کادر فنی بسیار توانمندی دارند و در راس آنها آقای دایی یکی از اسطوره های فوتبال کشور حضور دارد. آقای دایی بازیکنان با کیفیتی به تیم خود اضافه کرده. از سال گذشته هم مدعی بوده است. این برای حضور در سه جام آماده شده و کار بسیار سختی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به این موضوع که تنها نگرانی اش پیروزی در بازی هفته گذشته است، توضیح داد: تنها مسئله ای که من را نگران می کند، برد هفته قبل ما مقابل استقلال است. معمولا بازیکنان ایرانی بعد از بازی های بزرگ مقداری کم انگیزه می شوند به خصوص وقتی برده باشند. بنابراین به بازیکنانم هم گفته ام که ممکن است فردا تعویض زودهنگام داشته باشیم. امیدوارم بچه ها با همان انگیزه ای که مقابل استقلال ظاهر شدند، بازی کنند و بتوانیم به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم.

مهدی تارتار در مورد مشکلات مالی فصل گذشته پارسی ها و اینکه در فصل جاری شرایط چگونه است، عنوان کرد: من خیلی کوتاه می گویم که مشکلات وجود دارد ولی من و بازیکنانم حق نداریم قبل از بازی در مورد این مسائل صحبت کنیم. ما دوست نداریم مثل خیلی از مربیان فرار رو به جلو داشته باشیم. تمام تمرکز ما روی مسائل فنی است و با تمام وجود می جنگیم برای موفقیت و شاد کردن دل هواداران. اگر بازی را بردیم در مورد این مسائل صحبت می کنیم؛ فقط همین را بگویم که مدیریت سخت در تلاش است تا مشکلات را مرتفع کند.

سرمربی در مورد تقابل با علی دایی گفت: ما بازی های دوستانه زیادی با سایپا داشته ایم. هم ما و هم سایپا شناخت خوبی از هم داریم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم. امیدوارم بازی خوبی همراه با نتیجه داشته باشیم.

تارتار در مورد داور مسابقه هم بیان کرد: وقتی داورها را اعلام کردند نگران شدم ولی وقتی بررسی کردم دیدم آقای مرجان زاده از داوران جوان هستند که قضاوت های بدی هم نداشته؛ امیدوارم فردا هم بهترین چهره بازی داور مسابقه باشد.

سرمربی پارس در مورد توقعی که از تیمش دارد، اظهار داشت: اصلا بودجه ما قابل قیاس با تیم های مدعی نیست. تیم های دیگر برای گرفتن سهمیه و قهرمانی 4 یا 5 برابر هزینه کرده اند ولی من بارها گفته ام که خودمان از خودمان انتظار داریم و این راه را ادامه می دهیم و از این رقابت هم خوشمان می آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpzo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی:  باید برای کسب دومین برد خانگی‌مان ایرادهایمان را برطرف کنیم