تاریخ انتشار: 1397/06/20 15:55
کد خبر: 130818

ستاره پرسپولیس کابوس تیم های شمالی!

پس از گلزنی به ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت، کمال کامیابی نیا می خواهد به دیگر تیم شمالی هم گل بزند.

کامیابی نیا در این سال ها گل های حساسی را برای پرسپولیس به ثبت رسانده اما شاید اگر از هواداران این تیم درباره دلچسب ترین و حساس ترین گل کمال سوال کنید، اکثرشان گل لحظه آخری برابر ملوان را خواهند گفت. آن مسابقه در هفته بیست و پنجم لیگ پانزدهم برگزار شد و بازی پیش از دربی محسوب می شد. سرخ ها مقابل ملوان کارشان گره خورد اما در نهایت با ضربه کمال کامیابی نیا در دقیقه 94 به پیروزی دست یافتند.

آن گل حواشی بسیاری را هم ایجاد کرد و خشم مازیار زارع و هواداران ملوان را به همراه داشت اما در نهایت مهم 3 امتیازی بود که هافبک دفاعی شماره 11 برای پرسپولیس به ارمغان آورد.

دو فصل بعد او بار دیگر موفق شد در مقابل تیمی از استان گیلان گلزنی کند؛ گلی که بار دیگر حواشی بسیاری را ایجاد کرد. سانتر محسن مسلمان در اخرین دقایق بازی با سپیدرود در هفته سی ام لیگ بر سر کمال نشست و او دروازه تیم علی کریمی را گشود. ضربه کمال، تعداد پاس گل های مسلمان را به عدد 10 رساند و البته زمینه ساز حواشی جشن قهرمانی نیز بود.

حالا در فاصله کمتر از یک هفته به بازی الدحیل، کامیابی نیا می خواهد بازهم به تیمی از شمال کشور گلزنی کند و آمادگی اش را به این شکل نشان دهد. پرسپولیسی ها احتیاج مبرم به 3 امتیاز جدال با نساجی دارند و برانکو می خواهد از تمام توان تیمش برای گشودن دروازه تیم قائم شهر استفاده کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpjby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و خواهد بود/ میخواهیم نشان دهیم لیاقت حضور در لیگ برتر را داریم