تاریخ انتشار: 1397/07/08 23:35
کد خبر: 128169

جنگ نابرابر غول نفتی در مقابل غیرت مردان سرخ/مقایسه پرسپولیس ۱۰ مهر و پرسپولیس اولین روز محرومیت

پرسپولیس دهم مهرماه در رقابتهای نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر میهمان السد خواهد بود.
جنگ نابرابر غول نفتی در مقابل غیرت مردان سرخ/مقایسه پرسپولیس ۱۰ مهر و پرسپولیس اولین روز محرومیت

السد در فصل اخیر نسبت به فصل گذشته به بلوغ بهتری رسیده و تقابل غیرت و شهامت شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مقابل میلیاردهای نفتی که با ژاوی و گابی و بونجاح مسلح شده قرار میگیرد.

پرسپولیس سال گذشته هم در همین مقطع با شرایطی مشابه که اکثر هواداران در جریان خیریت و اشتباه بزرگ چند نفر قرار گرفته اند.

اما به بهانه دیدار دهم مهر ماه قصد داریم شرایط تیم حال حاضربرانکو که در مقابل شاگردان پریرا قرارمیگیرد و تیمی که سال گذشته در مقابل الهلال قرار گرفت مقایسه کنیم.

تیم سال گذشته کمال کامیابی نیا،سید جلال حسینی،انصاری و طارمی پنج بازیکن ترکیب اصلی را در اختیار نداشت و برانکو مجبور شد در فاز دفاعی از محسن ربیع و شایان مصلح که آن زمان کم تجربه بود استفاده کند.

در بازی دهم مهرماه که سرخپوشان درصدد هستند این بازی را کنترل کنند و در ورزشگاه آزادی کار را یکسره کنند دست پرفسور خالی تر از همیشه است و مجبور است در پست دفاع چپ و راست از بازیکنانی که کمتر استفاده میشوند بهره ببرد.

برای مقایسه بیشتر کمی ریز تر به شرایط این دو مقطع میپردازیم.

 

از نظر مهره الهلال سال گذشته و السد کنونی در شرایطی مشابه به سر میبرند.

اما نقطه قوت هواداران و برانکو حضور  حضور سیدجلال حسینی در ترکیب است که سال گذشته  غایب بود که به لحاظ فاکتورهای فنی تاثیر مهمی روی خط مستحکم پرسپولیس گذاشته است.

دوم امادگی بالاتر احمدنوراللهی نسبت به  سال گذشته است که در ترکیب مقابل که در بازی مقابل الهلال نیمه دوم به زمین وارد شد.

سوم آمادگی منشا است که نسبت به سال گذشته در شرایط بهتری به سر میبرد.

چهارم خط دفاع ضعیف تر السد نسبت به الهلال است که تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا تنها موفق به ثبت یک کلین شیت شده است.

نکته پنجم تجربه برانکو نسبت که تو شرایط مشابه سال گذشته است که اشتباهات مقابل الهلال را انجام نخواهد داد.

در این دیدار خط هافبک سرخپوشان کار مهمی بر عهده خواهد داشت که باید با دوندگی و جنگدگی بالا و در زمانی که پرسپولیس صاحب توپ است نبض بازی را در اختیار بگیرد.

باید دید برانکو و شاگردانش میتوانند از این شرایط سخت با موفقیت عبور کنند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xp96p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی قول داد؛ خارجی های پرسپولیس امیدوار شدند