تاریخ انتشار: 1397/07/14 19:56
کد خبر: 127364

استقلال نیاز دارد دو، سه بازیکن در نیم‌فصل بگیرد

مهاجم پیشین استقلال معتقد بود استقلال سهمیه لیگ قهرمانان دارد و آنجا دیگر نمی‌تواند به این راحتی موقعیت از دست بدهد.
استقلال نیاز دارد دو، سه بازیکن در نیم‌فصل بگیرد

ادموند اختر معتقد بود استقلال باید در نیم‌فصل چند بازیکن در خط میانی و هجومی جذب کند تا در لیگ قهرمانان آسیا به مشکل برنخورد. او به خبرورزشی درباره دیدار تیم محبوبش با نفت مسجد سلیمان حرف زد. 
*چرا کار استقلال با نفت به وقت‌های اضافه کشید؟
بیشتر بازی‌های جام‌حذفی این‌گونه می‌شود. هر دو تیم با فکر حذف نشدن در زمین حضور دارند و همین باعث می‌شود تا کمی از تمرکزشان از بین برود. استقلالی‌ها هم در نیمه اول و همان یک ربع ابتدایی خوب حمله می‌کردند ولی دقت کافی را نداشتند و گرنه با دو، سه گل برنده می‌شدند و کار به وقت اضافه نمی‌کشید. 
* چرا این تیم اینقدر کم گل می‌زند؟
چون مهره‌هایی که در اختیار دارد در این زمینه خوب کار نمی‌کنند. استقلال تیمی بود که در فصل گذشته با همین مربی، میانگین هر بازی ۲ تا دو و نیم گل را داشت ولی دلیلش داشتن بازیکنان خوب در خط میانی و حمله بود. 
* بین نفراتی که امروز در استقلال هستند کدام‌یک توانایی این کار را دارند ولی هنوز نتوانسته‌اند خودشان را نشان بدهند؟
به جای این موضوع من فکر می‌کنم استقلال نیاز دارد دو، سه بازیکن در نیم‌فصل بگیرد تا بتواند از این نظر به شرایط بهتری دست پیدا کند. مگر در هر بازی چند بار موقعیت‌های بالای ۸۰ درصد پیدا می‌شود که ما همه آن‌ها را هم از دست بدهیم. دو تا سه موقعیت! شفر باید در حمله و پست هافبک بازیساز یارگیری کند. 
* با این وضعیت استقلال در لیگ امسال قهرمان می‌شود؟
قبل از قهرمانی باید به فکر لیگ قهرمانان آسیا باشیم. استقلال سهمیه لیگ قهرمانان دارد و آنجا دیگر نمی‌تواند به این راحتی موقعیت از دست بدهد. دو ماه بعد فرصت جذب بازیکن است و اگر بخواهد تیمش را تقویت کند و برای آسیا مهیا شود باید از الان نفرات خوبی را مد نظر بگیرد و گرنه باز هم مثل تابستان که خرید‌های خوبی نداشت نمی‌تواند از نقل و انتقالات استفاده خوبی ببرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pp89l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره های جوان استقلال بهترین انتخاب های وینفرد شفر