تاریخ انتشار: 1397/08/02 23:45
کد خبر: 124855

اختصاصی/ دوشنبه های بدون عادل؛ فردوسی پور نباید برای هر جور ماندن تلاش کند

لذت تماشای فوتبال بدون گزارش عادل فردوسی پور، بمانند غذای بی نمک است.
اختصاصی/ دوشنبه های بدون عادل؛ فردوسی پور نباید برای هر جور ماندن تلاش کند

روح الله سلطانی لشکناری؛ دو هفته با تصمیم عجیب مسئولین شبکه ۳ سیما برنامه نود به روی آنتن نمیرود! نمیدانم علت چیست و چرا چنین تصمیمی اتخاذ شده است! آیا طرفداران میلیونی برنامه نود برای مسئول بی احساس شبکه سوم سیمای ملی مهم نبودند!؟ راز حذف عادل فردوسی پور چیست؟! ۲۰ سال سابقه چرا ناگهان نادیده گرفته شد؟! پربیننده ترین برنامه تلویزیونی با مجری زیرک و باهوش خود، با کدام دشمنی از طرف چه شخص یا نهادی حق پخش نگرفت؟!

عادل فردوسی پور پسر شیرین زبان با اندام لاغر و نحیب اما جذاب، که در برنامه مسابقه تلویزیونی مرحوم نوزری کشف شد و بعدها با گزارش های فوتبال خارجی وارد عرصه سیمای ملی شد و پخش مستقیم فوتبال های لیگ و کشور با تیکه کلام های مخصوص عادل هر بیننده ای را پای تلویزیون میخکوب میکرد، عادل بعد از یک عمر گزارش های بی روح گزارشگران کشور وارد مقوله فوتبال شد و با او بود که فوتبال معنای دیگری پیدا کرد، فوتبال با گزارش عادل حتی به دشمنان قسم خورده او هم اجازه نمیداد صدای تلویزیون را ببنند و فقط فوتبال ببینید، چه خاطراتی که با او نداریم

حذف عادل باعث نخواهد شد او محو شود، عادل دوبرابر پرطرفدارتر خواهد شد، برای هواداران میلیونی نود مهم است که چرا او را میخواهند محو کنند!؟ عادل نباید برای هر جور ماندن تلاش کند!! فردوسی پور دوست داشتنی، گزارشگر بی رقیب  فوتبال ایران با هر شبکه دیگری قرارداد ببندد، باعث خواهد شد استقبال از آن شبکه بیشتر شود، عادل نباید التماس کند چون در فضای مجازی در اینستاگرام و تلگرام میتواند برنامه های متنوع تری را بهتر از شبکه سه سیما به مخاطبین خود ارائه کند! عادل یکبار در سال ۸۸ ثابت کرد و عامل شد که مردم با تلویزیون قهر نکنند و برنامه او پرطرفدارترین برنامه تلویزیونی کشور است، کدام برنامه را سراغ دارید که در ساعت ۳ بامداد و روزهای همیشه غیر تعطیل مخاطبین خود را پای تلویزیون میخکوب نگه دارد!؟ او ثابت کرد میتواند و این تلویزیون و مردم هستند که بابت از دست دادن او متضرر میشوند!! برنامه نود بدون عادل هیچ معنایی ندارد و تصور کنید؛ خیابانی، مزدک؛ یوسفی و یا میثاقی بخواهند برنامه نود را اجرا کنند.

اتمام بازی های هر هفته لیگ و جام حذفی در ریز و درشت ترین اتفاقات رخ داده خود، اما بیننده میلیونی فوتبال را تا دوشنبه و دیدن صحنه های حساس بازی ها پای تلویزیون در ساعات پایانی شب بیدار نگه میداشت، نود برای خیلی ها حکم نان شب را داشت و افسوس که با تصمیم نادرست مسئول شبکه سه سیما در حال حذف شدن است، ادامه فعالیت نود چه کسانی را به چالش خواهد برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dveaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت برنامه نود و عادل فردوسی پور چه می شود؟