تاریخ انتشار: 1397/08/25 18:14
کد خبر: 121588

رفتار تکراری بازیکنان خارجی تراکتورسازی؛ تاخیر در بازگشت به تمرینات

بازیکنان خارجی تراکتورسازی بار دیگر در بازگشت از تعطیلات لیگ برتر در بازگشت تاخیر دارند و به نظر می‌رسد عدم برخورد با این بازیکنان باعث تکرار این رفتار است.
رفتار تکراری بازیکنان خارجی تراکتورسازی؛ تاخیر در بازگشت به تمرینات

 تمرینات تراکتورسازی بعد از شروع اردوهای تیم ملی و توقف لیگ برتر چند روزی تعطیل شد و سرخپوشان کار خود را از روز سه شنبه استارت زدند.

در شرایطی که گفته می‌شد بازیکنان خارجی فقط یک روز بیشتر از سایرین استراحت می‌کنند با وجود گذشت‌ چهار روز از شروع تمرینات همچنان آنتونی استوکس و لی اروین دو مهاجم خارجی تراکتورسازی هنوز در تمرینات حضور پیدا نکردند.

این اتفاق درحالی رخ داده که قبل از دیدار بسیار مهم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس محمد تقوی سرمربی این تیم هم بعد از سه روز غیبت و دوری از تیم تازه از امروز در تمرین حاضر شده است.

این برای چندمین بار است که استوکس در بازگشت به تبریز تاخیر دارد و شاید عدم برخورد از سوی سرمربی تیم با این بازیکن باعث تکرار این بی نظمی شده است.

در شرایطی که دو بازیکن خارجی تراکتورسازی در تمرینات حضور ندارد سرمربی این تیم امروز در مصاحبه خود عمده مشکل را غیبت بازیکنان ملی‌پوش اعلام کرده و به نظر می‌رسد بازیکنان خارجی با مصونیت از سوی او رو به رو هستند.

استوکس در تعطیلات قبلی هم با وجود اینکه یکی دو روز قبل از بازی به ایران بازگشته بود از سوی کادرفنی در ترکیب ثابت قرار گرفت.

به جز سوکیتا بازیکن منظم ژاپنی که هیچ بی نظمی در حضور در تمرینات نداشته استوکس چند باری در این امر پیش قدم بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdj96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه‌های علیپور برای قانع کردن کی‌روش