تاریخ انتشار: 1397/09/08 19:04
کد خبر: 119768

ماشین سازی 0 - پرسپولیس 1 ؛ شجاع نوار تساوی های ماشین سازان را پاره کرد

در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته چهاردهم دو تیم پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.
ماشین سازی 0 - پرسپولیس 1 ؛ شجاع نوار تساوی های ماشین سازان را پاره کرد

 بازی در نیمه اول ابتدا محتاطانه آغاز شد و دو تیم سعی در محک زدن یک دیگر داشتند اما رفته رفته خود را پیدا کردند و موفق شدند که موقعیت هایی را روی دو دروازه ایجاد کنند.

در دقیقه 32 بازی ابتدا بازیکنان ماشین سازی روی دو شوت خطرناک دروازه پرسپولیس را تهدید کردند اما ابتدا شجاع خلیل زاده و بعد سیدجلال حسینی، مانع از رسیدن توپ به دروازه شدند. همان توپ تبدیل به یک ضد حمله برای پرسپولیس شد و علی علیپور پاس خوبی را به امید عالیشاه داد اما ضربه عالیشاه را دخسوس به خوبی مهار کرد تا در خطرناک ترین صحنه های نیمه اول هیچ گلی به ثمر نرسد.

چند دقیقه بعد پیمان بابایی فرصت داشت که دروازه پرسپولیس را روی یک موقعیت تک به تک باز کند اما توپ او جایی در چارچوب نداشت.

در دقیقه 41 امید عالیشاه جلوی دروازه ماشین سازی فرصت گلزنی داشت اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم با حمله پرسپولیسی ها آغاز شد و سانتر بشار رسن پس از برخورد به سر گادوین منشا میرفت که توسط علیپور به گل تبدیل شود اما فرناندو دخسوس مانع از این شد که علیپور ضربه نهایی را بزند و توپ دور شد.

در دقیقه 62 مسیح زاهدی می توانست روی یک شوت دروازه پرسپولیس را باز کند اما توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 66 گادوین منشا می توانست با یک شوت دروازه ماشین سازی را باز کند اما فرناندو دخسوس مانع از گلزنی او شد و توپ را راهی کرنر کرد. 10 دقیقه بعد منشا یک توپ دیگر برای عالیشاه ساخت که ضربه سر او راهی به دروازه نداشت.

در دقیقه 83 محمد خرم الحسینی می توانست در موقعیتی خطرناک دروازه پرسپولیس را باز کند اما علیرضا بیرانوند شوت او را یک ضرب در اختیار خود گرفت.

در دقیقه 85 پس از اینکه امید عالیشاه به سمت جایگاه تماشاگران شوت زد، جو ورزشگاه بهم ریخت و بین بازیکنان درگیری لفظی پیش آمد و تماشاگران نیز علیه پرسپولیس شعار دادند و امید عایشاه نیز کارت زرد گرفت.

در دقیقه 88 بشار رسن می توانست روی یک شوت با پای چپ دروازه دخسوس را باز کند اما بار دیگر دخسوس مانع از گلزنی سرخ ها شد.

در آخرین دقایق بازی باز هم جو ورزشگاه بهم ریخت و بازهم درگیری لفظی که منجر شد سعید مهدی از ماشین سازی و احمد نوراللهی از پرسپولیس کارت زرد بگیرند.

در دقیقه 92 سرخ ها صاحب یک ضربه کاشته شدند که شجاع خلیل زاده موفق شد با ضربه سر توپ را درون دروازه قرار دهد و حساب کار را 1 بر 0 کند.

یک دقیقه بعد محمد امین اسدی موفق شد که برای پرسپولیس بازهم گل بزند اما داور گل او را آفساید اعلام کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه پیروزی 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید. با این برد پرسپولیس 24 امتیازی شد و موقتا به رده سوم صعود کرد  و ماشین سازی نیز 13امتیازی ماند در رده یازدهم قرار گرفت.

ترکیب دو تیم:

ماشین سازی: فرناندو دخسوس , سیداحمد موسوی , محمد اهل شاخه , محمدحسین کنعانی زادگان , پیمان بابایی , رضا خالقی فر , فرید بهزادی کریمی, مسیح زاهدی , سیدمحمد خرم الحسینی , احمدرضا زنده روح و سعید مهری

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌ زاده، احمد نوراللهی، بشار رسن، محسن ربیع‌ خواه، حمیدرضا طاهرخانی، امید عالیشاه، آدام همتی، علی علیپور و گادوین منشا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wx7bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی دراماتیک شاگردان برانکو در دقایق پایانی