تاریخ انتشار: 1397/09/09 19:07
کد خبر: 119630

امیدواریم پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود/ بعد از سپاهان سرمربی استقلال مشخص می شود

سرمربی موقت تیم استقلال خوزستان امیدوار است در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیمش محروم نباشد و همچنین 6 امتیازی که فیفا از این تیم کسر کرده، بازگردد.
امیدواریم پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود/ بعد از سپاهان سرمربی استقلال مشخص می شود

کریم بوستانی در نشست خبری بعد از دیدار برابر سایپا اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که داشتیم، برابر تیم بزرگ و مربی بزرگ سایپا خوب کار کردیم؛ امروز یکی از بهترین نمایش های استقلال خوزستان بود که مساوی گرفتیم.

او ادامه داد: سایپا تیم خوبی است که به گل رسید ولی روی شرایط بد زمین گل خوردیم؛ در هر دو نیمه موقعیت داشتیم و حتی می توانستیم به گل های بیشتری برسیم؛ فوتبال همین است ولی ما برای برد به تهران آمده بودیم. شرایط ما طوری است که 6 امتیاز از ما کسر کردند و به همین خاطر در تمام مسابقات به دنبال سه امتیاز هستیم؛ امروز در زمین سایپا یک امتیاز ارزشمند کسب کردیم و از نظر روحی برای بازی های آینده در شرایط بهتری قرار گرفتیم.

او در خصوص شرایط کادر فنی استقلال خوزستان گفت: بازی بعدی برابر سپاهان نیز بنده سرمربی هستم و پس از آن مدیر عامل و هیأت مدیره باشگاه تصمیم گیری می کنند.

بوستانی یادآور شد: حقیقتا شرایط سختی داریم چون 6 امتیاز از ما کسر شده و پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است؛ ان شاالله آن 6 امتیاز برگردد و پنجره نقل و انتقالات باز شود تا با شرایط بهتری فصل را ادامه دهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpk6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال خوزستان به نشست خبری نمی‌رسد