تاریخ انتشار: 1397/09/30 17:15
کد خبر: 116840

اخراج مرد حاشیه ساز در پرسپولیس

ناراحتی برانکو از مرد حاشیه ساز مجموعه پرسپولیس باعث دور شدن او از این تیم خواهد شد.
اخراج مرد حاشیه ساز در پرسپولیس

سرمربی کروات سرخپوشان که طی فصول اخیر علیرغم تغییرات فراوان مدیریتی و حواشی و مشکلات رقم خورده، توانسته به خوبی تیمش را به سمت اهدافی که در نظر دارند، نزدیک کند طی روزهای اخیر به شدت از یکی از افراد نزدیک به مجموعه مدیریتی تیم شاکی و ناراضی است و این مساله باعث دوری او از تیم خواهد شد.

حسین خبیری با پست فرمایشی و عجیب مشاور مدیریت در کنار حمیدرضا گرشاسبی حاضر شد. این در حالی است که برخی اتفاقات رخ داده در زمان مدیریت علی اکبر طاهری باعث شده بود تا او از تیم کاملا دور شود. این دوری البته با حواشی نیز همراه بود و همان مقطع خروج برخی اخبار مربوط به تیم پیکان انتقادات را به سمت او برده بود که رابطه نزدیکی با حسین هدایتی داشت؛ هرچند این موضوع هیچگاه اثبات نشد.

خبیری در زمان مدیریت حمیدرضا گرشاسبی بار دیگر به مجموعه پرسپولیس با سمت عجیب مشاور مدیرعامل بازگشت. خبیری که طی روزهای اخیر به شده حاشیه ساز شده بود و با جملات کنایه آمیز خود علیه امیر قلعه نویی و دیگر عوامل فوتبالی خبرساز شده بود، در نهایت با حرکت عجیب خود عصبانیت شدید برانکو را به همراه داشت تا اکنون به در خروجی باشگاه نزدیک تر شود. به نوشته ایلنا، انتشار لیست نقل و انتقال باشگاه پرسپولیس و علاقه این عضو به ارتباط با هواداران و پاسخ به سوالات آنها در خصوص یکی از بازیکنان و اعلام اینکه برانکو علاقه ای به جذب او ندارد با ناراحتی شدید سرمربی پرسپولیس همراه شد و اکنون گفته می شود به زودی باید شاهد پایان حضور او در باشگاه بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdmld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پست معنادار معاون باشگاه پرسپولیس/رفتن در کار است؟