تاریخ انتشار: 1397/10/09 15:03
کد خبر: 115809

برنامه ویژه منصوریان برای بازیکنان ذوب آهن

سبزپوشان اصفهانی جزو اولین تیمهایی بودند که تمرینات خودشان را در اصفهان آغاز کردند و این روزها مشغول کار بدنسازی هستند. ذوبی ها در این روزها سه هدف عمده را دنبال می کنند.
برنامه ویژه منصوریان برای بازیکنان ذوب آهن

در شرایطی که گفته می شد ذوب آهن پیش از شروع فصل تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشته است و به لحاظ بدنی در نیم فصل اول، روزهای خوب همیشگی اش در لیگ برتر را تجربه نکرده است، یکی از اولین برنامه های منصوریان در ذوب آهن انجام تمرینات بدنسازی در شروع فصل جاری بود.

ذوب آهن تمرینات دو نوبته را تجربه می کند که البته همراه با تمرینات وزنه است و به نظر می رسد پس از پشت سر گذاشتن فشار تمرینات به سرعت وارد فاز تمرینات تاکتیکی شود. البته منصوریان تمرینات تاکتیکی را نیز در کنار تمرینات بدنسازی برای تیمش در نظر گرفته است و برنامه ذوبی ها بر این اساس استوار است که رفته رفته وارد فاز مسابقات شوند و با انجام بازیهای دوستانه زیاد و با کیفیت فرم خود را به شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول برسانند.

ذوب آهن خریدهای خودش را هم دنبال می کند و قصد دارد جایگزینهای مناسبی برای ادی هرناندز و رحیم زهیوی پیدا کند. قرار است دو بازیکن در خط حمله در نیم فصل دوم و رقابتهای آسیایی به کمک ذوب آهن بیایند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpzdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن با منصورین به اردو می‌رود