تاریخ انتشار: 1397/10/10 16:20
کد خبر: 115660

امید گزینه قطعی وینفرد شفر نیست

باشگاه استقلال در تلاش است تا تیمش را در نیم فصل دوم لیگ هجدهم تقویت کند. هدفی که قطعا در راستای رفع نقاط ضعف انجام خواهد شد و اولویت این باشگاه جذب بازیکنانی است که در نیم فصل اول در پست آنها تیم دچار ضعف‌هایی بود.
امید گزینه قطعی وینفرد شفر نیست

مشخصا مسوولان باشگاه استقلال به دنبال جذب یک هافبک هجومی و یک مهاجم گلزن خواهند بود تا تیم خود را تقویت کنند. پیدا است که استقلال در دیگر پست‌ها ضعفی ندارد.
آبی‌ها در خط دفاع عملکرد خوبی داشتند و آمار گل‌های خورده نشان دهنده عملکرد مثبت مدافعان است. در پست هافبک دفاعی نیز استقلال با داشتن فرشید اسماعیلی، علی کریمی و روزبه چشمی هیچ کمبودی احساس نمی‌کند. در نتیجه جذب بازیکن در این پست‌ها برای استقلال ضروری نیست. به همین جهت بازگشت امید نورافکن به استقلال اولویت نیست اما به جهت آنکه این بازیکن سال‌ها در استقلال بازی کرده و جزو سرمایه‌های این باشگاه محسوب می‌شود، مسوولان باشگاه به طور قطعی اعلام نکرده‌اند که نیازی به نورافکن ندارند. البته سران استقلال به بازگشت این بازیکن چندان هم بی‌میل نیستند اما اقدامی در راستای بازگشت نورافکن انجام نداده‌اند و به این بازیکن گفته‌اند خودش مسوول اخذ رضایتنامه از باشگاه شارلروای بلژیک است و باید اقدام‌های قانونی در این راستا را به عهده بگیرد.
این وضعیت ممکن است در نهایت بازگشت بازیکن سابق به استقلال را منتفی کند به این دلیل که نورافکن هم حالا به این نتیجه رسیده که در اولویت‌های وینفرد شفر نیست و حتی ممکن است همان نیمکت‌نشینی‌هایی که در شارلروای بلژیک تجربه کرد، در استقلال هم تکرار کند. به نظر می‌رسد که امید نورافکن در میان دوراهی قرار گرفته و باید برای آینده کاری‌اش تصمیم درستی اتخاذ کند.
شاید برای این بازیکن عاقلانه‌ترین تصمیم ماندن در تیم بلژیکی باشد به این دلیل که همان شرایط را در تهران و در تیم استقلال هم پیش رو خواهد داشت و چه بسا پشت نام‌هایی که در استقلال تثبیت شده‌اند بماند و نتواند در نیم فصل دوم لیگ هجدهم هم در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l88br

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیاری زاده: آنالیز خوبی از آلومینیوم داشتیم و می توانستیم پیروز شویم