تاریخ انتشار: 1397/10/27 16:29
کد خبر: 113510

نگاهی به روزهای حضور جابر انصاری در استقلال

با توجه به این‌که نام جابر انصاری از اردوی ترکیه استقلالی‌ها خارج شد، جدایی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان قطعی به نظر می‌رسد.
نگاهی به روزهای حضور جابر انصاری در استقلال

از همان ابتدای فصل زمزمه‌هایی مبنی بر حضور انصاری در لیست خروجی استقلالی‌ها شنیده می‌شد اما ظاهرا این بازیکن با توجه به طلبی که از آبی‌ها داشت، در‌نهایت ماندنی شد ولی در مقطع زمانی فعلی، جدایی این مهاجم قطعی شده و حتی از تیم نساجی قائمشهر به عنوان مقصد بعدی انصاری یاد می‌شود. به بهانه جدایی جابر از استقلال نگاهی انداختیم به کارنامه این بازیکن در استقلال.
 
انصاری کارش در استقلال را از لیگ پانزدهم و زیر‌نظر پرویز مظلومی آغاز کرد؛ او در این فصل در 28 بازی که برای آبی‌ها به میدان رفت، 7 گل زد. مهم‌ترین گل‌های فصل انصاری به گلزنی‌های این مهاجم در دربی‌های 81 و 82 برمی‌گردد؛ انصاری با گلزنی در هر 2 دربی ذکر شده، میان هواداران استقلال به جابر رفت و برگشت معروف شد تا شروعی رویایی در استقلال داشته باشد. استقلالی‌ها و انصاری لیگ شانزدهم را با علیرضا منصوریان جوان آغاز کردند؛ در فصلی که با نایب ‌قهرمانی آبی‌ها خاتمه یافت، این مهاجم در 23 بازی حضور در زمین 6 گل برای استقلال به ثمر رساند تا عملکرد متوسطی برای آبی‌ها داشته باشد.
 
لیگ هفدهم برای جابر اصلا خوب شروع نشد و با آمدن شفر اوضاع برای این بازیکن بدتر هم شد. از هفته هفتم لیگ هفدهم وینفرد شفر آلمانی هدایت استقلال را بر‌عهده گرفت. این‌که انصاری در 14‌بازی از 22 بازی که در زمین حضور یافته بود، به عنوان یار تعویضی برای آبی‌پوشان به میدان آمده بود، شاید گویای این باشد که مرد آلمانی اعتقاد چندانی به وی نداشت و در‌نهایت هم در انتهای فصل ترجیح داد او را در لیست خروجی قرار دهد اما به دلایلی انصاری در استقلال ماندنی شد. در لیگ هجدهم انصاری که به نظر با اجبار و اکراه کادر فنی در استقلال ماندنی شده بود، تنها در 2 بازی لیگ برتری در طول نیم فصل اول برای آبی‌پوشان به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند و حالا جدایی‌اش از استقلال بعد از 3.5 فصل حضور در این تیم قطعی به نظر می‌رسد.‌

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6d5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوانان وینفرد شفر در آزمون دوم