تاریخ انتشار: 1397/10/27 17:21
کد خبر: 113505

ادینهو مهم ترین گزینه ماشین سازی

لوسیانو ادینهو مهاجم سابق تراکتور سازی و مس کرمان مهم ترین گزینه ماشین سازی برای خط حمله است و به زودی برای حضور در تمرینات این تیم به تبریز خواهد رفت.
ادینهو مهم ترین گزینه ماشین سازی

تیم ماشین سازی پس از این که در نیم فصل اول نتوانست انتظارات هواداران این تیم در گلزنی را جلب کند در نقل و انتقالات زمستانی با هدایت رضا مهاجری به دنبال پوشش نقاط ضعفش بوده است آن ها در اولین گام احسان علوان زاده و یوسف سیدی را جذب کردند و در ادامه هم میلاد قربان زاده به این تیم اضافه شد.

حالا شنیده ها از تبریز حاکی از آن است که سبزپوشان تبریزی به دنبال خرید یک مهاجم نوک هستند و مهم ترین گزینه آن ها لوسیانو ادینهو مهاجم سابق تیم تراکتورسازی تبریز است. ادینهو ۳۶ ساله هم اکنون در لیگ برزیل حضور دارد و دو هفته بعد قراردادش با تیم فعلی به پایان خواهد رسید.

ماشینی ها مذاکرات مثبتی با این بازیکن داشته اند و به نقل از مسئولان این تیم، ادینهو به زودی راهی تبریز خواهد شد تا در تمرینات این تیم شرکت کند. رضا مهاجری نیز اعلام کرد که مسئله مهم درباره ادینیو وضعیت سنی او نیست و باید دید که آمادگی بدنی اش در چه شرایطی خواهد بود.

بنابراین به نظر می‌رسد این مهاجم برزیلی ابتدا در تمرینات ماشین سازی شرکت میکند و سپس درباره او تصمیم گیری میشود. در صورتی که انتقال لوسیانو به سرانجام نرسد، مدیران این باشگاه به سراغ گزینه های دیگر می‌روند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apvyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران - مس کرمان؛ تقابل نارنجی‌ها/ استحقاری دبل می‌کند یا نادر به صدر می‌رسد؟!