تاریخ انتشار: 1397/10/30 16:00
کد خبر: 113177

مدیربرنامه گلر نیم فصل اول نساجی: حامد لک هیچ نقشی در فسخ یک طرفه قرارداد با نساجی نداشت

مدیربرنامه‌های دروازه بان نیم فصل اول نساجی اعلام کرد که به اصرار او قرارداد این بازیکن با تیم شمالی را فسخ کرده است.
مدیربرنامه گلر نیم فصل اول نساجی: حامد لک هیچ نقشی در فسخ یک طرفه قرارداد با نساجی نداشت

بعد از فسخ یک طرفه قرارداد حامد لک با نساجی مازندران این بازیکن با باشگاه سایپا وارد مذاکره شد و با این تیم قرارداد امضا کرد اما بعد از انتشار این خبر ظاهرا مسئولان باشگاه نساجی از این فسخ قرارداد یک طرفه شاکی شدند و به همین دلیل جلوی قرارداد رسمی لک با باشگاه سایپا را گرفته اند.

در همین زمینه علی خماند مدیربرنامه های حامد لک در مورد فسخ ناگهانی و یک طرفه این بازیکن با نساجی مازندران که شرایط این تیم در آن در نظر گرفته نشده است گفت: بدون اغراق می گویم که حامد لک هیچ نقشی در فسخ یک طرفه قرارداد با نساجی نداشت و من این کار را انجام دادم و صلاح را بر این دیدم که قرارداد را فسخ کنیم. پس از پایان نیم فصل دو پیشنهاد به ما رسید که ترجیح دادم تا یکی از این دو پیشنهاد را قبول کنیم.

وی ادامه داد: در مدت فسخ قرارداد بین من و لک ١٠ روز اختلاف نظر بود و او شرافتا تمایلی به فسخ با نساجی نداشت و اصرار من بود. او مشکل مالی زیاد دارد و من بارها این مساله را با مدیریت نساجی در میان گذاشتم اما توجه ای نشد و در نهایت او را متقاعد کردم که شرایط تیم دیگری برای او بهتر است.در نهایت قرارداد را فسخ کردیم و در زمان فسخ حتی او این سوال را کرد که کار درستی کردیم که به نظرم کار درستی بود.

وی درباره قرارداد با سایپا گفت: ما با یک باشگاه توافق کرده ایم و در مورد قرارداد با آن باشگاه خیلی حرف است که حتما زده می شود. هنوز نام باشگاه را نمی ‌آوریم اما این باشگاه و مدیریت آن قابل احترام هستند. ما با این باشگاه توافق کرده ایم و واقعا نمی دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است.فقط اینکه هرچه هست ما نقشی در آن نداریم و از باشگاه نساجی منتظر رفتاری حرفه ای هستیم.

مدیربرنامه لک در خصوص عکس لک در باشگاه سایپا گفت:باشگاه سایپا در مورد این عکس بخواهد جواب می دهد و فعلا ما سکوت می کنیم.

خماند در پایان در خصوص نقش ‌آدم های سیاسی برای عدم قرارداد لک با تیم های مختلف هم گفت:خیلی زود در مورد تمام این ابهامات صحبت می کنیم اما فعلا برای من حامد لک اهمیت دارد و نه چیز دیگری.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apm9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدرنشینی نیم فصل سکوی قهرمانی است؟

لیگ یک/ آنالیز دروازه‌بانان لیگ یکی؛ سلمانی و بهزادی مشترکا در صدر!
اختصاصی| جدولی کامل از عملکرد تمامی گلرهای لیگ یک؛