تاریخ انتشار: 1397/11/03 17:53
کد خبر: 112780

دخسوس: دستان بیرانوند ایران را در جام نگه داشت

دروازه‌بان ماشین‌سازی گفت:‌ایران جای خاطره‌انگیزی برای من است.
دخسوس: دستان بیرانوند ایران را در جام نگه داشت

فرناندو دخسوس دروازه‌بان برزیلی ماشین‌سازی تبریز در مورد شرایط حال حاضر خودش گفت: شرایط خوبی از نظر تمرینی داریم. 10 روز اول تعطیلات نیم‌فصل به صورت اختصاصی و زیر نظر مربی دوازه‌بانان تیم تمرینات استقامتی، قدرتی و سرعتی را انجام دادیم و در حال حاضر هم روی مهارت‌ها و تکنیک‌های تخصصی دروازه‌بانی کار می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه با چندین مربی مطرح ایران کار کرده است،‌ گفت: هر مربی برای خودش تفکرات منحصر به فردی دارد. یکی به سیستم دفاعی اعتقاد دارد، یکی از ضد حمله‌ها استفاده می‌کند یکی به توپ‌های بلند اعتقاد دارد و .... من همیشه سعی کرده‌ام خودم را به ایده‌های مربی عادت دهم و خواسته‌های مربی‌ام را در زمین انجام دهم و کمک کنم این موضوع شکل بهتری بگیرد. از همه مربیانم چیزهای زیادی یاد گرفتم. امیدوارم امسال بتوانیم با آقای مهاجری جایگاه خوبی در جدول به دست آوریم  و جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

دخسوس در مورد اینکه فوتبالش را از جنوب ایران شروع کرد اما الان چند سالی است در تبریز بازی می‌کند،  گفت:‌بعد از قهرمانی استقلال و خوزستان، در تبریز قرارداد 4 ساله بستم و الان سه سال است در اینجا بازی می‌کنم. علیرغم داشتن چندین پیشنهاد به خاطر قراردادی که بین من و باشگاه بود، باید در اینجا می‌ماندم. همه پیشنهادها را به باشگاه اطلاع دادم تا آنها در مورد ماندن و یا رفتن من تصمیم بگیرند.

دروازه‌بان ماشین‌سازی در مورد اینکه آیا اگر قراردادش به پایان برسد در ایران می‌ماند یا خیر،‌گفت: من چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارم و منتظرم فصل تمام شود تا در مورد همه آنها فکر کنم و بهترین گزینه را انتخاب کنم اما باید بگویم ایران یک جای خاطره‌انگیز برای من است.

وی در خصوص بازی دوستانه فردا مقابل پرسپولیس و اینکه آیا در این بازی کلین‌شیت خواهد کرد،‌گفت: بازی دوستانه بیشتر برای نزدیک شدن به هارمونی تیمی است. نتیجه در آن ملاک نیست اما سعی می‌کنم مقابل پرسپولیس دروازه را بسته نگه دارم.

دخسوس در مورد درخشش بیرانوند در جام ملت‌های آسیا و پنالتی که او در بازی مقابل عمان گرفت،‌گفت: بیرانوند در جام ملت‌های آسیا گل نخورده و خیلی خوب کار کرده و امیدوارم تیم ایران و علیرضا بیرانوند در بازی فردا مقابل چین پیروز میدان باشند. امیدوارم تیم ایران به فینال برسد قهرمانی در این تورنمنت صد در صد روی پیشرفت فوتبال ایران تاثیرگذار خواهد بود که گرفتن پنالتی در شرایط بازی خیلی سخت است و البته به تیم خیلی کمک می‌کند. پنالتی که بیرانوند گرفت در دقایق ابتدایی بازی و به تیم ایران کمک زیادی کرد تا برنده بازی باشد. او عکس‌العمل خوبی نشان داد. در بازی‌های مراحل حذفی گل خوردن کار هر تیمی را سخت می‌کند و ممکن است حذف شوید و به خانه برگردید. بیرانوند در آن دقایق ناجی ایران شد و فکر می‌کنم دستان او ایران را در جام نگه داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epmza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار تدارکاتی شاگردان مهاجری و برانکو در ورزشگاه شهید کاظمی