تاریخ انتشار: 1395/07/05 16:41
کد خبر: 259250

اسطوره استقلال و افشگری ناخواسته/ فایل صوتی که ممکن است دردسرساز شود

استقلال و بازهم استقلال و حاشیه ای دیگر و این بار از جنس وزیر و مدیرعامل و پیش کسوت، همه با هم آمده اند تا در مورد استقلال حرف یزنند.
اسطوره استقلال و افشگری ناخواسته/ فایل صوتی که ممکن است دردسرساز شود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، چند روز پیش یک فایل صوتی از مکالمه دو عضو آکادمی یکی از باشگاه های لیگی پخش شد که مسائل حیرت انگیزی را افشا می کرد. در مکالمات رد و بدل شده در این فایل صوتی متوجه می شویم که چه تعداد از بازیکنان تیم با پول اضافه می شوند و باید چه مبلغی بدهند تا بتوانند به ترکیب راه پیدا کنند.

 

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال امروز مصاحبه‌ای در انتقاد از مدیریت سابق این باشگاه انجام داده و در بخشی از آن گفته: «اگر بخواهم حرف بزنم افشارزاده دیگر نباید به ایران برگردد! بروید از دوستان رسانه‌ای سؤال کنید که ما را آشتی دادند و همان زمان که مباحث آکادمی به وجود آمد جلوی خیلی از اتفاقات را گرفتند وگرنه آن زمان حرف‌هایی می‌زدم که افشارزاده دیگر این شکلی خودش را تبرئه نکند. آقایان در آکادمی در زمان مدیریت ایشان هزار کار انجام دادند که فایل صوتی آنها را هم رو کرده‌ام و شاید اگر مردم این فایل صوتی را گوش کنند متوجه شوند این آقا در مدیریت استقلال چه کارهایی کرده است. شخصی که مدیر بوده و از هیچ چیزی خبر نداشت.»

 

با این صحبت‌های روشن و صحبت از افشای فایل صوتی از پشت پرده آکادمی یک باشگاه در فاصله کم می‌توان حدس زد آکادمی مورد نظر روشن مربوط به همان فایل صوتی معروف باشد. حالا باید منتظر ماند و دید افرادی که شائبه شرکت آنها در این مکالمه وجود دارد واکنشی نشان می‌دهند و برخوردی با آنها صورت می گیرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nndd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دنبال پست  در استقلال نیستم
روشن: شنیدم افتخاری و جهانیان درگیر شدند